EU-s forrásból támogatott projektek közbeszerzési gyakorlata – Közbeszerzési Konferencia

2019. április 09.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Az európai uniós forrásból származó támogatásból megvalósított projektek esetében általában a sikeres pályázatírás és a támogatás elnyerését követően találják szembe magukat a támogatottak azzal, hogy a közbeszerzési eljárások igen sok buktatót rejtenek, és időben rendszerint elhúzódnak. Amennyiben a támogatott a közbeszerzési kötelezettségnek nem, vagy csak részben felel meg, esetleg a közbeszerzési eljárást jogszerűtlenül folytatják le, a Közbeszerzési Döntőbizottság által kiszabható bírságon felül további súlyos következményekre számíthatnak.

Jöjjön el szakmai képzésünkre, hogy elkerülhesse a szankciókat, és naprakész gyakorlati tudást szerezzen szakértő előadóinktól!

Főbb témakörök

▪ Becsült érték meghatározása

▪ Részekre bontás tilalma

▪ Üzleti titok és iratbetekintés

▪ Értékelési szempontrendszer kialakításának korlátai

▪ Bírálat és értékelés

▪ Nemzeti rezsim és közösségi rezsim szabályainak különbsége

▪ Teljesítés

▪ Pótmunka, többletmunka és a szerződésmódosítás lehetőségei

▪ Az elektronikus közbeszerzés tapasztalatai

▪ Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

35 % kedvezménnyel 19.435 Ft/fő + ÁFA,  ha egy cégtől többen jelentkeznek.

30 % kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  április 4-ig érkezik be hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu