EU támogatott projektek közbeszerzése – Közbeszerzés reggeli dr. Tátrai Tündével

2018. október 30.
10:00 - 13:30
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Támogatott projektek esetén a közbeszerzési kötelezettség mellőzésének, vagy a közbeszerzési eljárás jogszerűtlen lefolytatásának a Közbeszerzési Döntőbizottság által kiszabható bírságon felül további súlyos következménye lehet. Jöjjön el szakmai képzésünkre, hogy elkerülhesse a szankciókat.

Főbb témakörök

* Becsült érték meghatározása 

* Részekre bontás tilalma 

* Üzleti titok és iratbetekintés 

* Értékelési szempontrendszer kialakításának korlátai 

* Bírálat és értékelés 

* Nemzeti rezsim és közösségi rezsim szabályainak különbsége 

* Teljesítés

* Pótmunka, többletmunka és a szerződésmódosítás lehetőségei 

* Konzultáció

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

30% KEDVEZMÉNNYEL 17 430 Ft + Áfa / fő, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20% KEDVEZMÉNNYEL 19 920 Ft + Áfa / fő, ha jelentkezése október 15-ig beérkezik hozzánk.

10% KEDVEZMÉNNYEL 22 410 Ft + Áfa / fő, ha jelentkezése október 23-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé, szendvics költségét.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital szolgáltatás (a reggeli bekészítés), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu