EU támogatott projektek közbeszerzése

Közbeszerzési Szeminárium dr. Tátrai Tündével

2017. szeptember 05.
10:00-13:30
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hotel Hungaria City Center****
A támogatott projektek esetén a közbeszerzési kötelezettség mellőzésének, vagy a közbeszerzési eljárás jogszerűtlen lefolytatásának a Közbeszerzési Döntőbizottság által kiszabható bírságon felül további súlyos következménye lehet a támogatás részleges vagy teljes elvesztése.
Szakmai napunkon gyakorlati segítséget nyújtunk ajánlatkérők számára az Európai Unió által támogatott projektek közbeszerzési kérdéseiről, jellegzetes problémáiról.  

Főbb témakörök

  •  Becsült érték meghatározása
  • Részekre bontást tilalma
  • Alkalmassági követelmények meghatározása
  •  Üzleti titok és iratbetekintés
  •  Értékelési szempontrendszer kialakításának korlátai
  •  Bírálat és értékelés
  •  Nemzeti rezsim és közösségi rezsim szabályainak különbsége
  •  Teljesítés
  •  Pótmunka, többletmunka és a szerződésmódosítás lehetőségei
  •  Konzultáció

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

30% kedvezménnyel 17.430 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük szeptember 3-ig beérkezik hozzánk.

20% kedvezménnyel 19.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  augusztus 30-ig beérkezik hozzánk,

10% kedvezménnyel 22.410 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  szeptember 3-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:
Az ár tartalmazza a frissítő, kávé, reggeli szendvics és az információs anyag költségét is.  A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu