Felkészülés az automatizált számlaadat küldésre a NAV-hoz

Szabályozási háttér és megoldási lehetőségek a NAV és az RSM szakértőjével

2018. április 24.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

A 2018-as esztendő számos új jogszabályt hoz a NAV-val történő kapcsolattartásban. Ezek közül a számla adatszolgáltatás alapvetően befolyásolja a számlázó programok működését, mely egyrészt fejlesztői feladat, másrészt pedig felhasználói oldalon is jelennek meg új kötelezettségek.

Az előadás során ezúttal a számlázó programot felhasználók oldaláról kerül bemutatásra a számla adatszolgáltatási kötelezettség, illetve annak hatása a napi tevékenységre.

Főbb témakörök

* Számla adatszolgáltatás adóhivatali szemmel
* Számla adatszolgáltatás jogszabályi háttere
Adatszolgáltatással érintett számlák
Mi a helyzet a kézi számlákkal?
* Adatszolgáltatás számlázó programokra gyakorolt hatása
* Fejlesztői és adózói kötelezettségek az adatszolgáltatásban
* Mitől lesz nem megfelelő egy adatszolgáltatás, mit lehet tenni ezt követően?
Az adatszolgáltatásra való felkészülés
* Adóhivatali szolgáltatások az adatszolgáltatás rendszerében
Számla adatszolgáltatás gyakorlati kérdései
* Számlázás szabályai
* Számla kötelező tartalmi elemei és XSD séma tartalma – miért tágabb az XSD?
* Mi a különbség a teljesítés időpontja, a számla kibocsátásának kelte és a számla lezárása között?
* Mi a különbség a számla kiállítás és kibocsátás között?
* Helyesbítő számlák adatszolgáltatása példákkal
Valós idejű számla-adatszolgáltatás és adólevonási jog összefüggései
* Összesítő nyilatkozat és valós idejű számla-adatszolgáltatás összefüggései
Adatexport és valós idejű számla-adatszolgáltatás összefüggései
* Miért nem jó darabolni a számlákat?
Felkészülés gyakorlati kérdései
* Mi a teendőnk, ha a számlázó program nem képes az adatszolgáltatásra?
* Le kell-e cserélnem a számlázó programot?
* Mit jelent a külső adatszolgáltatási modul?
Szakmai konzultáció – Résztvevők részéről felmerülő kérdések megválaszolása

Részvételi díj

24.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  április 20-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu