Foglalkoztatáshoz kapcsolódó legfontosabb tudnivalók

Jogviszonyok típusai, lehetőségek, feltételek, közterhek; Bevallások és határidők

2024. június 05.
9:00 - 13:30
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Online előadások - ÉLŐ
A vállalkozások életében napi szinten felmerülő kérdés az, hogy milyen jogviszonyban és közterhek megfizetésével lehet és észszerű foglalkoztatni valakit, legyen az munkát vállaló természetes személy, a tulajdonos vagy akár az ügyvezető.  A tervezés sokszor egy hosszabb folyamat, ezért szakmai napunkon a gyakran előforduló jogviszonyokban történő foglalkoztatás feltételeinek, lehetőségeinek és a fizetendő közterhek mértékének általános bemutatásával szeretnénk megkönnyíteni a választást.   A sikeres vállalkozásvezetéshez fontos az adók és járulékok pontos fizetése, a vonatkozó szabályok naprakész ismerete és a körültekintő hozzáállás is. Előadásunk segítséget nyújt, hogy vezetőként vagy vállalkozóként nyomon követhessük a kötelezettségeinket. Ezért a nap során a bevallások és a határidők rengetegében is segítünk eligazodni.   A résztevőknek lehetőségük nyílik feltenni kérdéseiket, melyekre a nap során válaszokat és megoldási javaslatot kapnak szakértőnktől.

Főbb témakörök

  1. Munkaviszony
    • Munkaszerződés, munkáltatói írásbeli tájékoztatási kötelezettsége
    • Adó- és járulékfizetési kötelezettségek
    • Adókedvezmények
  2. Megbízási jogviszony
    • Megbízási szerződés
    • Megbízási díj, költség és a jövedelem megállapítása
    • Adó- és járulékfizetési kötelezettségek
  3. Egyszerűsített foglalkoztatás
    • Foglalkoztatási formák, bejelentési kötelezettség
    • Létszámkorlát egyszerűsített foglalkoztatás esetén
    • Fizetendő közterhek
  4. Társas vállalkozókra vonatkozó szabályok
    • Társas vállalkozók biztosítási jogviszonya
      1. munkaviszony
      2. megbízási jogviszony
      3. társas vállalkozói jogviszony
    • Adókedvezmények
  5. Leggyakrabban előforduló bevallások és azok határideje

Részvételi díj

25.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

19.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  június 3-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza:  online előadáson való részvétel költségét és a kiadvány anyagát elektronikus formában

Online képzéshez való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő képzés (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak. A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás. Az élő képzéshez való teljes becsatlakozáshoz mikrofon szükséges, a webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu