Fordított adózás

Szakmai konferencia áfa és számlázási ügyintézők, szakértők és vezetők részére

2024. szeptember 24.
10:00 -13:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Online előadások - ÉLŐ

Szakmai konferenciánkon részletesen foglalkozunk a fordított adózás belföldi és nemzetközi eseteivel, a komplex ügyletek adózási megítélésével. Résztvevőink megismerhetik a legfrissebb szabályokat és gyakorlati megoldásokat! Előadónk szakértelme garantálja a magas színvonalú naprakész ismereteket.

Főbb témakörök

A belföldi fordított adózás
A belföldi fordított adózás esetei
A fordított adózás alá eső építési-szerelési szolgáltatások
A munkaerő-kölcsönzés és a fordított adózás
Az ingatlan-értékesítéshez kapcsolódó fordított adózás
A termékértékesítésből és szolgáltatásnyújtásból álló komplex ügyletek megítélése
Személyi feltételek a fordított adózásnál
Előleg és az előleg bizonylatolása
A szolgáltatások teljesítési időpontja és az adófizetési kötelezettség keletkezése
A pénzforgalmi elszámolás választásának hatása a fordított adózásra
Bevallási kötelezettség, levonási jog gyakorlása

A külföldi fordított adózás
A nemzetközi ügyletekhez kapcsolódó fordított adózás esetei
Fordított adózás termékértékesítésekhez kapcsolódóan (közösségi termékértékesítés / termékbeszerzés, export / import)
Fordított adózás szolgáltatásnyújtások kapcsán
Egyes speciális ügyletek kezelése (például más tagállambeli szálláshely-közvetítő által belföldi adóalany felé nyújtott szolgáltatás)
A partner közösségi adószámának szerepeltetése a számlán, a szolgáltatást igénybe vevő adóalanyiságának igazolása
Előleg és az előleg bizonylatolása
Bevallási kötelezettség, levonási jog gyakorlása
Alanyi adómentesség (mikor nem lehet alanyi adómentes minőségben eljárni?)

• Szakmai konzultáció

Részvételi díj

25.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYES RÉSZVÉTELI DÍJ

17.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

19.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése szeptember 23-ig beérkezik hozzánk.

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza az előadáson való online részvételt, és a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu