Franklin Covey Akadémia: Segítsük partnereinket sikerre

2018. április 18.
+ 2018. május 2. és május 30. - 9:00 - 17:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
HOLIDAY BEACH BUDAPEST HOTEL

Szolgáltatást, tanácsadást értékesítő cégek vezetői sokszor azonos kihívásokról számolnak be. Gyakran szakértő kollégáik feladata, hogy értékesítői szerepben is helyt álljanak, holott nincsenek felvértezve az ehhez szükséges gondolkodásmóddal és készségekkel.

A program megmutatja, hogyan tudnak az értékalapú megkeresés módszerével magas potenciálú ügyfeleket akvirálni. Azután hogyan tárják fel ügyfeleik problémáit a beszélgetések során, hogyan találják meg ezek pénzbeli hatásait.
Ezen keresztül hogyan mutassák meg szolgáltatásuk értékét egy kölcsönös együttműködésen alapuló magas bizalmi szintű kapcsolatban, melynek egyértelmű célja a nyer-nyer megoldás, a közös értékteremtés.

Főbb témakörök

„Akkor leszel a legsikeresebb, ha mások sikerére összpontosítasz, nem pedig a sajátodéra.”

– (Mahan Khalsa)

Az értékesítési vezető hogyan tudja még jobban segíteni csapatát?

 

 

Franklin Covey Akadémia Segítsük

 

 

A program a Trainingindustry.com alapján hatodik éve a világ egyik legeredményesebb vállalati konzultatív értékesítési módszere.

 

Mit nyújt a résztvevőknek a Segítsük partnereinket sikerre program?

A tréning résztvevői saját üzleti esettanulmányukon dolgozva sajátítják el a tananyagot, így a tréningre szántidőben nem csak tanulnak, hanem valódi előkészítő munkát is végeznek. A résztvevők képessé válnak a szolgáltatásuk ügyfélnél létrehozott értékét határozottan kommunikálni. Képesek lesznek az ügyfelet a neki leginkább megfelelő döntés meghozásában segíteni, így támogatva őt a sikerei elérésében, ami garantáltan meghozza az értékesítők sikereit is.

 

1. nap

Megkeresés – a cső megtöltése lehetőségekkel

Hideghívások százai, e-mailek tucatjai, és mégis csak néhány időpontot sikerül egyeztetni – ez frusztráló!

És ha van egy eredményes, kiszámítható módja az ügyfélszerzésnek, ami eddig nem tapasztalt konverziós rátát garantál – ez érdekes lenne Önnek?

A tréning résztvevői jelentős növekedést tapasztalnak az új ügyfélszerzés területén, amint elsajátítják a kiemelkedően teljesítő értékesítők gondolkodásmódját, készségeit és eszközeit.

Megkérdőjelezzük a hagyományos ügyfélszerzés módját, és a véletlenszerűt a tudatos döntésekkel állítjuk szembe. A résztvevők meghatározzák azokat a tényezőket, amelyek előrejelzik, hogy mekkora valószínűséggel lesz a megkeresendő új ügyfélből valós üzleti partner. Rangsoroló módszertanunk használatával beazonosítják és minősítik megkeresendő ügyfeleiket. A tipikus kifogások és elutasítások végiggondolásával felkészülnek ezek kezelésére. Elkészítik az egyedi telefonos forgatókönyvük bevezető mondatait, amire az ügyfél tényleg odafigyel és időpontot ad.

A résztvevői csomag tartalma:

  • Résztvevői munkafüzet
  • 12 hetes gyakorlókönyv
  • Videók és tervezőeszközök
  • Legfőbb tanulságok kisfüzet
  • Gyakorlókártyák

 

Az 1. nap célja:

 

2. nap

Feltárás – lehetőségek minősítése

Amikor az ügyfél végre érdeklődést mutat, mi azonnal elkezdjük szolgáltatásunk bemutatását?

Magas érzelmi intelligencia szükséges ahhoz, hogy képesek legyünk visszatartani magunkat szolgáltatásunk bemutatásától egészen addig, míg fel nem tártuk az ügyféllel közösen, hogy mire van neki valójában szüksége. Ehhez először eltávolodunk a megoldástól, körbejárjuk a megoldandó problémákat vagy elérendő eredményeket. A résztvevők megtanulják a párbeszédet tudatosan irányítani az ügyfél valódi problémáinak feltárása érdekében, majd megtanulják a problémák vagy elérendő eredmények bizonyítékait az ügyféllel közösen beazonosítani, és ezek konkrét pénzbeli hatását az ügyféllel közösen kiszámolni.

 

A résztvevői csomag tartalma:

  • Résztvevői munkafüzet
  • 12 hetes gyakorlókönyv
  • Videók és tervezőeszközök
  • Legfőbb tanulságok kisfüzet
  • Gyakorlókártyák

 

A 2. nap célja:

 

3. nap

Zárás – az üzlet megkötése

Az információ gyűjtésében és feldolgozásában alkalmazott szisztematikus rendszerezés garantálja számunkra, hogy azokat az információkat szerezzük be, amelyek szolgáltatásunk értékesítése szempontjából fontosak, és ezek közül ne maradjon ki semmi. Franklin-Covey-Akademia-segitsuk-partnereinket-lehetoseg

 

Az „O” – objektív lehetőség feltárása után megnézzük, hogy az „R” – reális erőforrások, úgymint idő, emberek és pénz tekintetében ügyfelünk képes-e a megoldásunkat igénybe venni? Már itt, az értékesítési ciklus korai szakaszában érzékenyen feltárjuk ügyfelünk költségkeretét, hogy aztán ne érjen senkit meglepetés. A „D” – döntési folyamat tisztázása során megnézzük, miről, mikor, hogyan és kik döntenek, és igyekszünk a döntéshozókkal személyesen találkozni, hogy elősegítsük a számukra előnyös és gyors döntéseket. Az ORD segít a résztvevőknek, hogy felmérjék a lehetőségeket, és alacsony potenciálú lehetőségek esetén az udvarias távozást válasszák. Az „E” – egzakt megoldás bemutatása során az ügyfelünk számára legmegfelelőbb szolgáltatáscsomagot a legjobb időben, az összes szükséges döntéshozó jelenlétében személyesen prezentáljuk. Az „R” – rendkívüli eredmények pedig a kiváló megvalósítást követően újból és újból megismételhetőek. Ez jó leírása annak, amit tanulni fognak. A tanulásról,  menetről nincs valami jó szövegünk?

 

A résztvevői csomag tartalma:

  • Résztvevői munkafüzet
  • 12 hetes gyakorlókönyv
  • Videók és tervezőeszközök
  • Gyakorlókártyák

 

A 3. nap célja:

https://drive.google.com/open?id=0B0G3-v-lUPCpMzdiaVE5NW5XZ1U

 

„A sikeres vezetők vagy értékesítők nem születnek, hanem magukat teszik azzá.”

Umberto Saxer

 

A képzéssel kapcsolatos szakmai kérdéseit felteheti Gerencsér Violettának a violetta.gerencser@franklincovey.hu e-mail címen, illetve +36 30 854 4050 telefonszámon.

Részvételi díj

360.000 Ft/fő + Áfa /3 nap + ellátás: 25.800 Ft/fő + Áfa /3 nap 
A 3 nap dátuma:
2018. április 18. (szerda),
2018. május 2. (szerda),
2018. május 30. (szerda)

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza

    • Résztvevői munkafüzet
    • 12 hetes gyakorlókönyv
    • Videók és tervezőeszközök
    • Legfőbb tanulságok kisfüzet
    • Gyakorlókártyák

és a reggeli frissítő, kávé és az ebéd költségét.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu