A képzésen a Google Shopping Ads-re, az account auditra valamint a kampányok optimalizálásra helyezzük a hangsúlyt.
Amennyiben már futnak Google Ads kampányai, akkor menjen biztosra: ellenőrizze, hogy hatékonyan költi-e pénzét illetve van-e lehetőség további növekedésre, esetleg költség csökkentésre. A képés során két általános vállalati célkitűzésre koncentrálunk: profit maximalizálás és megtérülés optimalizálás. Ezekhez kapcsolódóan mutatunk be haladó szintű technikákat, amelyekkel biztosíthatja, hogy a lehető legtöbb potenciális ügyfelet éri el költséghatékonyan.
Gyakran előfordul, hogy Google Ads kampányainkat nem magunk kezeljük és optimalizáljuk, ebben az esetben is biztos lehet benne, hogy képzésünk segítségével meg fogja tudni állapítani, hogy ügynöksége jól dolgozik-e. Bemutatunk számos egyszerű riportot és technikát, amellyel biztosíthatja, hogy kampányait a lehető legjobban karbantartsák.
A Google Ads haladó képzésen meg fogja tanulni:
- hogyan hozzon létre egy Google Merchant Center accountot,
- a Google Shopping kampányok létrehozását,
- miként ítélheti meg, hogy PPC ügynöksége jól dolgozik-e,
- hogy céljaihoz képest, hatékonyak-e kampányai,
- hogyan javíthatja accountja teljesítményét,
- a PPC főbb mérőszámai miként viszonyulnak egymáshoz (CPC, CTR, CR, konverzió),
- hogyan viszonyul a PPC a többi hirdetési csatornához.
A képzésen való részvétel feltétele: A Google Ads Haladó képzés a korábbi Kezdő szintű képzésre épül, annak anyagát nem vesszük át újra. A Haladó képzés résztvevőinek tisztában kell lenniük, hogy miként hoznak létre kampányokat, hirdetéscsoportokat, kulcsszavakat és hirdetéseket.
- Képzésünk a megújult felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) hatálya alá tartozik. A képzésen való részvételéről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki!