10.00−11.00 A munkaerőhiány kezelésének munkajogi lehetőségei – dr. Kártyás Gábor, munkajogász
- Mi az erősebb: a munka szabad megválasztásának joga, vagy a fennálló munkaszerződésem kötőereje?
- Jogi lehetőségek a munkaerő megtartására: a felmondás kizárása, szerződés határozott időre, munkaidőkeret, tanulmányi szerződés
- A munkaerő-hiány átmeneti áthidalásának megoldásai: helyettesítés, kiküldetés, rendkívüli munkaidő elrendelése
- Ha a munkavállaló jogellenesen távozik a munkáltatótól
11.00−12.00 Új HR-stratégiák a munkaerő megszerzése érdekében – Szűts Ildikó, elnök, Országos Humánmenedzsment Egyesület (OHE)
Pénzzel, karrierlehetőséggel, motivációval, elkötelezetté tétellel, vonzó vállalati értékek erősítésével
12.00-13.00 ebéd
13.00-.13.30 Hatékony HR adminisztráció, hogy stratégiára is jusson idő – Rajka Panna, HR-üzletág vezető, Master Consulting Kft.
A mai üzleti életben már minden cégvezető stratégiai partnerséget vár el a HR-től. Azonban tudjuk, hogy rengeteg idő megy el a HR adminisztrációval, ami mindennek az alapja és így kevés idő marad a stratégiai megoldásokra. A hibátlan adminisztrációs tevékenység és a klasszikus szolgáltató HR szerepkör nagyon fontos egy szervezet életében.
Az előadás keretében rendszerbe foglaljuk a feladatokat, folyamatokat és mindazt, ami segíti a menedzsmentet és munkáját. A kiválasztástól az elbocsájtásig végig kísérjük a HR tevékenységet, fókuszálva az adminisztrációs feladatokra, egységes keretrendszerben vizsgálva azokat.
Legfontosabb témák :
- HR folyamatok átvilágítása
- Munkaügyi nyilvántartások vezetése
- Egyéb nyilvántartások vezetése
- Gyakorlati útmutatás
13.30- 14.00 A munkaerőhiány kezelésének lehetőségei HR informatikával: a digitális HR. – Oti Csaba, mérnök-közgazdász, HR Informatikai szakértő
Most már a csapból is az folyik, hogy a vállalatok munkaerőhiánnyal küzdenek. Komoly verseny folyik a munkavállalókért, a jó munkaerőt egymástól csábítják el magasabb bérért és jobb munkakörülményekért. Ezzel szemben a cégek jelentős részénél a munkaerő működtetésében hatalmas tartalékok rejlenek még akkor is, ha egyébként a folyamataik jól szabályozottak és rögzítettek a vállalatirányítási rendszerben. Előadásunkban a stratégiai HR szoftvermegoldások lehetőségeit és a várható eredményeket mutatjuk be esettanulmányokon keresztül. Ezen kívül bemutatunk néhány jövőbe mutató HR informatikai megoldást is.
14.00-14.30 Keveset fizet, vagy csak divat a munkahelyváltás? – Csikós-Nagy Katalin, ügyvezető, Hr-Evolution Kft.
Már nem az a kérdés, hogy van-e, hanem, hogy milyen mértékű a fluktuáció a vállalatoknál. Az emberek már nem csak a telefonjukat cserélik le gyakrabban, hanem a munkahelyüket is. Milyen okok miatt indul el egy fluktuációs hullám? És hogyan tudjuk megállítani? Előadásomban konkrét eseteket bemutatásán keresztül, kézzelfogható tippeket adok a kezelésre.
Legfontosabb témák:
- Versenyképes bérezés
- Fluktuációs okok
- Fluktuációkezelés
Részvételi díj
Kedvezmények
50% kedvezménnyel 14 950 Ft/fő + Áfa / fő, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük november 29-ig beérkezik hozzánk.
40% kedvezménnyel 17 940 Ft/fő + Áfa, ha jelentkezése november 29-ig beérkezik hozzánk.
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!
Ebéd (igény esetén): 2800 Ft/fő + ÁFA
Jelentkezési és részvételi feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.
Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.
Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu