Gombamód szaporodnak a konferenciák, szakmai rendezvények, fesztiválok, vásárok, ahol kiállítóként lehetőség nyílik közvetlen kapcsolatba kerülni és bemutatni termékeinket, szolgáltatásainkat a potenciális ügyfelek részére. Egyre többen próbálkoznak vele, de tudjuk, hogyan kell ezt jól csinálni?
A marketing akkor a leghatékonyabb, ha az online (minden, ami az internetes hálózaton történik) és offline (minden, ami az internetes hálózaton kívül történik) elemek szimbiózisban vannak egymással.
Közel 25 éve beszélhetünk online marketingről, ez idő alatt megismerhettük előnyeit, a nagy számok törvényének működését. Offline marketing viszont mindig is létezett. A kettő karöltve hozza meg a kívánt legmagasabb eredményt!
Az offline marketing egyik fontos eleme a kiállítóként való megjelenés rendezvényen, vásáron, konferencián.
A „Hogyan legyünk hatékony kiállítók?”szakmai nap célja, hogy a résztvevők kiaknázzák a kiállítóként való megjelenésben rejlő lehetőségeket. A hatékonyságnövelés érdekében szituációs gyakorlatok és rengeteg gyakorlati példa segíti az ismeretek bővítését.
Kiállítóként elengedhetetlen az idegen emberek megszólítása „sportnak” magas fokú művelése.
„Ne várj csak arra, hogy odajöjjenek hozzád a kiállítás látogatói, hanem légy proaktív és nyitott a kapcsolatteremtésre!”
Müllerné Topor Ágnes
Tudja Ön?
…, hogy mi alapján válasszunk kiállítást?
…, hogy mik a kiállításon való megjelenés feltételei?
…, hogy mikre kell odafigyelni a kiállítói szerződésben?
…, hogy milyen tevékenységeket lehet végezni kiállítóként?
…, hogy mi az idegen emberek megszólításának 12 módja?
… hogy hogyan lehet bizalmat építeni a másik emberben?
…, hogy mit vigyünk magunkkal, mire lehet szükségünk a helyszínen?
…, hogy hogy tervezzük és mérjük a hatékonyságot?
…, hogy mik a kiállítás utáni teendők?