Hogyan legyünk hatékony kiállítók?

2016. október 18.
9:00 – 17:00
(Regisztráció: 8:30)
Hotel Hungaria City Center****

Gombamód szaporodnak a konferenciák, szakmai rendezvények, fesztiválok, vásárok, ahol kiállítóként lehetőség nyílik közvetlen kapcsolatba kerülni és bemutatni termékeinket, szolgáltatásainkat a potenciális ügyfelek részére. Egyre többen próbálkoznak vele, de tudjuk, hogyan kell ezt jól csinálni?

A marketing akkor a leghatékonyabb, ha az online (minden, ami az internetes hálózaton történik) és offline (minden, ami az internetes hálózaton kívül történik) elemek szimbiózisban vannak egymással.

Közel 25 éve beszélhetünk online marketingről, ez idő alatt megismerhettük előnyeit, a nagy számok törvényének működését. Offline marketing viszont mindig is létezett. A kettő karöltve hozza meg a kívánt legmagasabb eredményt!

Az offline marketing egyik fontos eleme a kiállítóként való megjelenés rendezvényen, vásáron, konferencián.

A „Hogyan legyünk hatékony kiállítók?”szakmai nap célja, hogy a résztvevők kiaknázzák a kiállítóként való megjelenésben rejlő lehetőségeket. A hatékonyságnövelés érdekében szituációs gyakorlatok és rengeteg gyakorlati példa segíti az ismeretek bővítését.

Kiállítóként elengedhetetlen az idegen emberek megszólítása „sportnak” magas fokú művelése.

 

„Ne várj csak arra, hogy odajöjjenek hozzád a kiállítás látogatói, hanem légy proaktív és nyitott a kapcsolatteremtésre!”

Müllerné Topor Ágnes

Tudja Ön?

…, hogy mi alapján válasszunk kiállítást?

…, hogy mik a kiállításon való megjelenés feltételei?

…, hogy mikre kell odafigyelni a kiállítói szerződésben?

…, hogy milyen tevékenységeket lehet végezni kiállítóként?

…, hogy mi az idegen emberek megszólításának 12 módja?

… hogy hogyan lehet bizalmat építeni a másik emberben?

…, hogy mit vigyünk magunkkal, mire lehet szükségünk a helyszínen?

…, hogy hogy tervezzük és mérjük a hatékonyságot?

…, hogy mik a kiállítás utáni teendők?

Ezekre mind választ kap a szakmai napon és akár a lényeges elemeket be is gyakorolja!

Főbb témakörök

*Offline marketing elemek a vállalkozásunkban

*Kiállítás kiválasztásának szempontjai

*Kiállítóként való megjelenés tárgyi és személyi feltételei

*Szerződési 1 x 1

*Marketing lehetőségek kiállítóként

*Idegen emberek megszólításának 12 módja

*Testbeszéd, retorika

*Hatékonyságtervezés és mérés

*Kiállítás utáni teendők

*Eredmények kiértékelése, tapasztalatok összegyűjtése

* Gyakorlati szituációs feladatok

Részvételi díj

29900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 14.950 /fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, vagy

40% kedvezménnyel 17.940 /fő + ÁFA, ha jelentkezése szeptember 20-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 2800 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu