Gombamód szaporodnak a konferenciák, szakmai rendezvények, fesztiválok, vásárok, ahol kiállítóként lehetőség nyílik közvetlen kapcsolatba kerülni és bemutatni termékeinket, szolgáltatásainkat a potenciális ügyfelek részére. Egyre többen próbálkoznak vele, de tudjuk, hogyan kell ezt jól csinálni?
Miben különbözik egy konferenciától, vagy hagyományos tréningtől a coaching szemléletű gyakorlatias tréning nap?
Résztvevőink lehetőséget kapnak, hogy a saját, legjobb megoldásaikra fókuszáljanak az előadó által kínált tapasztalatok, lehetőségek közül.
Tréning coaching szemlélettel. – Kutatási eredmények alapján egy hatékonyabb és tartósabb eredményt hozó módszer!
Tudja Ön, hogy…
- … hogyan tudná a kiállítói asztalához invitálni a résztvevőket?
- …hogyan szólítsa meg a látogatókat?
- …hogyan tudná az asztaluknál beszélgető potenciális ügyfeleket cselekvésre buzdítani?
- …hogyan legyen a beszélgetésből partneri kapcsolat?
- …miket csinálhat a kiállítói asztalnál? – névjegykártya csere, hírlevél feliratkozás, mi lehetne még?
- …mire fókuszáljon? – azonnali árbevételre vagy kapcsolatépítésre?
Amennyiben ezekre a kérdésekre választ szeretne kapni, tartson velünk, jelentkezzen képzésünkre!
„Ne várj csak arra, hogy odajöjjenek hozzád a kiállítás látogatói, hanem légy proaktív és nyitott a kapcsolatteremtésre!”
Müllerné Topor Ágnes