Hulladékgazdálkodási kötelezettségek 2018. – Változások, Aktualitások, Adatszolgáltatás, Nyilvántartás, Bevallás

2018. február 15.
10:00 - 16:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hotel Hungaria City Center****

A konferencia során áttekintést adunk a hulladékgazdálkodással kapcsolatos, 2017-ben és a 2018. január 1.-én hatályba lépett jogszabályi változásokról. Az előadás második felében az adatszolgáltatással, nyilvántartással, bevallással kapcsolatos  feladatok, kötelezettségek részletes áttekintésére kerül sor.

Jöjjön el konferenciánkra, rendszerezze ismereteit és kérdezzen előadóinktól!

ADATSZOLGÁLTATÁSI HATÁRIDŐ: MÁRCIUS 1.

 

Főbb témakörök

10.00-12.00           A hatályos hulladékgazdálkodási jogszabályi környezet – Dr. Csepregi István

 

  • A hulladékról szóló törvény módosítása
  • 2017-ben hatályba lépett jogszabályi változások, illetve a 2018. január 1-vel hatályba lépő jogszabályi változások
  • Az állami hulladékgazdálkodási közfeladat bevezetése, az ebből adódó változások, kötelezettségek
  • A környezetvédelmi hatósági szervezetrendszer jelenleg
  • Konzultáció

 

12.00-13.00           Ebéd

13.00-14.30           A hulladékos adatszolgáltatási rendszer, változások – Kertész-Káldosi Zsuzsanna

 

  • A hulladékos adatszolgáltatási rendelet módosítása, annak hatása az adatszolgáltatásra
  • EHIR, a hatályos jogszabályok
  • A nyilvántartás szabályai
  • Adatszolgáltatás szabályai, adatlapok kitöltése
  • Hulladékgazdálkodási Információs Rendszer
  • Új elektronikus adatszolgáltatás 2018. január 1-től (HLR)
  • Hulladékgazdálkodás összesített adatai

 

14.30- 14.45          Szünet

 

14.45-16.00           Az adatszolgáltatás gyakorlata és ellenőrzése – Kissné Petró Mária

 

  • Általányos Nyomtatványkitöltő Program (ÁNYK) adatlapok
  • ÁNYK és HIR által vizsgált összefüggések
  • Adatfeldolgozás
  • Az ÁNYK-ról röviden (telepítés, programfelület, tulajdonságok)
  • Az elektronikus adatszolgáltatások teljesítése az ÁNYK-n keresztül, beadás és feldolgozás
  • Adatfeldolgozás ÁNYK-val (kézi adatbevitel, módosítás, ellenőrzés, mentés, nyomtatás, törlés)
  • XML állomány kezelése
  • Nyomtatványok beküldése az Ügyfélkapun keresztül
  • Tippek, tanácsok, konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + Áfa

KEDVEZMÉNYEK

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől ketten, vagy többen jelentkeznek.

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  február 14-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu