Hulladék adatszolgáltatás, nyilvántartás, bevallás 2020-ban

2020-tól az OKIRkapun keresztül kell benyújtani a bevallásokat

2020. február 19.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Kedves Érdeklődő!

Jelen rendezvényünkre a létszám betelt, a jelentkezéseket lezártuk! További jelentkezéseket nem áll módunkban elfogadni!
Köszönjük szíves megértését!

A rendezvény azonos tematikával SZÉKESFEHÉRVÁRON is megrendezésre kerül 2020. február 18-án.

>> Részletek és jelentkezés SZÉKESFEHÉRVÁRRA>>


A környezetvédelmi bevallásokat  2020. évtől új módon, az OKIRkapun keresztül kell benyújtani!

2015. évtől a hulladékbevallást a hulladékkal kapcsolatos nyilvántartási és adatszolgáltatási kötelezettségekről szóló 309/2014. (XII. 11.) Korm.  rendelet alapján kell teljesíteni. A Országos Környezetvédelmi Információs Rendszer (OKIR) továbbfejlesztésének eredményeként, az OKIR adatszolgáltatási lehetőségei, funkciói 2020. január 1-től megváltoztak. Az elektronikusan benyújtható ÁNYK alapú bevallások kiváltásra kerülnek egy új online űrlapkezelő és adatszolgáltató rendszerrel.

A konferencia során áttekintést adunk az adatszolgáltatással, nyilvántartással, bevallással kapcsolatos feladatok, kötelezettségek változásairól. A nap folyamán a vállalkozások feladatainak részletes áttekintésére gyakorlati példákon keresztül kerül sor.

Jöjjön el konferenciánkra, rendszerezze ismereteit és kérdezzen előadóinktól!

ADATSZOLGÁLTATÁSI HATÁRIDŐ: MÁRCIUS 1.

Főbb témakörök

  • Hulladékgazdálkodási adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése OKIRkapu adatszolgáltatás használatával
  • EHIR, az adatszolgáltatást érintő hatályos jogszabályok
  • A nyilvántartás szabályai
  • Adatszolgáltatás szabályai
  • KAÜ-login
  • OKIRkapu bejelentkezés
  • Új adatcsomag létrehozása
  • Adatok felvitele
  • Ellenőrzés futtatása, adatok javítása
  • Beküldés
  • Hulladékgazdálkodási Információs Rendszer
  • Hulladékgazdálkodás összesített adatai
  • Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

40% kedvezménnyel  17.940 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

30% kedvezménnyel  20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  február 15-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3500 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu