Idegenvezetés a pályázatok világában

2017. augusztus 31.
9:00-12:00
(Regisztráció: 8:30-9:00)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Beruházásokra, fejlesztésekre minden cégnek szüksége van, aki hosszú távon tervez! Nem mindegy azonban, hogy ezeket miből, milyen feltételekkel és hogyan finanszírozza egy cég. Amikor ilyesmit tervezünk, választanunk kell a számos kínálkozó alternatív lehetőség közül, beleértve a hitellehetőségeket, a saját tőke felhasználását, de nem feledkezhetünk meg a pályázatok adta lehetőségekről sem! Ennek azonban feltételei vannak. A részvétel kötelezettségekkel, időzítési problémákkal és némi költséggel is járhat.

Elveszve érzi magát a pályázati lehetőségek közt? Tudja, hányféle módon finanszírozhatja cége fejlesztését? Vajon érdemesebb saját erőből pályázni, vagy pályázat író céget megbízni?

Jöjjön el előadásunkra, és tudjon meg mindent az EU pályázatokról!

Az Ön cége is bekerülhet az EU pályázatok nyertesei közé! Vissza nem térítendő támogatások sokasága vár Önökre!

Főbb témakörök

  • Széchenyi 2020 – pályázatok újratöltve
  • A méret a lényeg?
  • Irinyi Terv, Ágazati fókusz, De minimis és sok minden más
  • Pár dolog amit a könyvelőddel meg kell beszélned, ha pályázni szeretnél
  • A sikerig vezető lépések
  • VEKOP – Budapest és Pest megye pályázatai
  • GINOP – Vidék pályázatai
  • Kémcső és fehér köpeny, avagy a kutatás-fejlesztésről közérthetően

Részvételi díj

19.900 Ft/fő + Áfa

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 9.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

40% kedvezménnyel 11.940 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  július 31-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:
Az ár tartalmazza a frissítő, kávé, reggeli szendvics és az információs anyag költségét is.  A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu