Incoterms 2020 – Változások a paritásokban / A Brexit hatásai

A gazdálkodók felkészülési feladatai - Kockázatok, felelősség, megoldások

. .
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2020. március 16. és 2020. április 25. közötti időszakra meghirdetett konferenciáink és képzéseink a járványügyi helyzetre való tekintettel elmaradnak. A szóban forgó rendezvények egy későbbi időpontban kerülnek megrendezésre, amiről minden jelentkezőt értesíteni fogunk. Jelentkezőinket a későbbi időpontra automatikusan átjelentkeztetjük. Amennyiben az új időpont nem megfelelő a jelentkező részére, akkor lemondását a körülményekre való tekintettel minden esetben elfogadjuk!
  A frissített Incoterms® 2020 Szabályok 2020. január 1-jén léptek hatályba. A változásokkal igyekezetek még értelmezhetőbbé tenni a előírásokat, így többek között egyértelműbbé váltak a szállítások során az eladó és a vevő közti költség- és kockázatviselés szabályai. Szállítóként a vállalkozásnak eddig is ismernie kellett, hogy mely Incoterms paritást használta túlnyomó többségben – most szükséges lesz ellenőriznie, hogy azok összhangban állnak-e a 2020-ban bevezetett szabályokkal, valamint milyen hatással lehetnek a jövőbeli szállításaikra. Az Incoterms fuvarparitások nemcsak a beszerző (vevő) és a szállító (eladó) szerződéses feladatait és felelősségét határozzák meg, de azokat a logisztikai költségeket is, amelyek mind az árat, mind a vállalat gazdálkodásának eredményét befolyásolják. A konferencia során bemutatásra kerül az Incoterms 2020 megváltozott koncepciója, valamint részletesen megvitatásra kerül a BREXIT hatása a vállalkozók életére.

Főbb témakörök

Incoterms:
– Incoterms 2010 v 2020
– A 11 paritás ismertetése
– Változások a szokvány koncepciójában, struktúrájában.
– Mely paritások változtak vagy lettek újként bevezetve?
– DPU, mint új paritás?
– A DAT problémái
– Kritikus pontok a hagyományos paritásoknál
– FCA paritáshoz kapcsolódó változás
– Biztonsági előírások
– Export-compliance v Incoterms 2020
– Incoterms v logisztikai költségek
– Hibás vállalati gyakorlatok
– Konzultáció
Brexit:
– A Brexit-hez vezető út
– A legkritikusabb probléma: hol a határ?
– Európai Unió – vámunió – szabadkereskedelmi megállapodás közötti különbségek
– Mi történik 2020-ban?
– Mi várható 2021. január 1.-e után?
– Hogyan készüljön föl a vállalat 2021-re?
– Kozultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

40% kedvezménnyel  17.940 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

30% kedvezménnyel  20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  március 13-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3500 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu