Kamerás megfigyelőrendszer adatvédelme, legális használata

2017. április 11.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Gombamód szaporodnak a kamerák az országban. A kisboltok, nagyáruházak, bankok, társasházak és hivatalok sorra telepítik a kamerarendszereket, sőt, már a buszokon és vonatokon is megfigyelnek. Figyelik az ügyfeleket, ellenőrzik a dolgozókat, sokszor tájékoztatás, hozzájárulás és az adatvédelmi biztos nyilvántartásába való bejelentés nélkül. 

Vajon mire fog menni az adatkezelő a jogellenesen készített felvételekkel?

Előadónk részletesen ismerteti a szabályokat, amelyeknek meg kell felelni, hogy a kamerarendszerünk által készített felvételeink legálisak legyenek. Így szükség esetén jogosan felhasználhatjuk őket, akár bizonyító erejük lesz.

Főbb témakörök

Kamerarendszer:

  • a munkahelyen
  • a logisztikai központban
  • a magánház kertjében
  • a társasházban
  • a rendőrautóban
  • a pénztárnál és a trezor szobában
  • a tömegközlekedési eszközön
  • a közterületen
  • az egészségügyi intézményben
  • a parkolóházban
  • az óvodában, iskolában
  • a benzinkúton
  • a parkolóban
  • a hatóság hivatali helyiségében

*A kamerarendszerek használata melletti pro és kontra érvek;

Vajon mennyit segít a bűncselekmények megelőzésében a kamera, és mennyit torzít a megfigyelt emberek személyiségén?
*Az Infotv. és a vagyonvédelmi törvény főbb szabályai – közérthetően;
Az új Ptk. a magáncélú fénykép elkészítését is hozzájáruláshoz köti. A szabály megsértésekor sérelemdíj követelhető;
* A jogellenes adatkezelés következményei;
Az adatvédelmi hatóság eljárásától, netán egy polgári pertől kell jobban félnünk? A Büntető Törvénykönyv három év szabadságvesztéssel fenyegeti a személyes adattal visszaélést. Az Adatvédelmi Hatóság 20.000.000 Ft bírságot szabhat ki. 2014. március 15-től sérelemdíjat is lehet követelni.
* Kamerarendszerek üzemeltetésének szabályai;
Hol, mikor, milyen célból telepíthetünk kamerát? Mennyi ideig tárolhatók a felvételek, és mire használhatjuk fel azokat? A betekintés, másolatkészítés, törlés, adatszolgáltatás szabályai.
* Egyéb, vagyonvédelemmel összefüggő, magánszférát is érintő kérdések; ruházat- és csomagátvizsgálás, öltözőszekrény, beléptető rendszerek (mágneskártya, ujjlenyomat).
* Jó és rossz gyakorlatok bemutatása konkrét eseteken keresztül

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, vagy

35% kedvezménnyel 19.435 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése április 9-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu