Kamerás megfigyelőrendszerek adatvédelme, legális használata

2024. június 18.
10:00 - 12:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online előadások - ÉLŐ
Egyre több helyen üzemeltetnek kamerákat Magyarországon. A kisboltok, nagyáruházak, bankok, társasházak és hivatalok sorra telepítik a kamerarendszereket, sőt, már a buszokon és vonatokon is megfigyelnek. Figyelik az ügyfeleket, ellenőrzik a dolgozókat, sokszor tájékoztatás nélkül. 

Legtöbb esetben kamerás megfigyelések, munkahelyi adatkezelési problémák miatt jelentik fel a NAIH-nál a cégeket!
 
  • Megszülettek az első kamerarendszert érintő uniós adatvédelmi hatósági döntések. Hogyan tovább kamerarendszerek?
  • Milyen esetben kell hatásvizsgálatot végezni? Hogyan kell érdekmérlegelési tesztet és hatásvizsgálatot végezni? Az előadó a gyakorlatban mutatja be, mit kell tegyen az adatkezelő.
  • Mit tartalmaz egy jó, kamerarendszerre vonatkozó adatkezelési tájékoztató? Megtudhatjuk, milyen tájékoztatót kell kifüggeszteni a kamerával megfigyelt területen.
  • A GDPR-ral kapcsolatos legújabb törvényváltozásokkal összefüggésben milyen kamerarendszereket is érintő módosításokat vezetnek be?
  Előadónk gyakorlati példákon keresztül, részletesen ismerteti a szabályokat, amelyeknek meg kell felelni, hogy a kamerarendszerünk által készített felvételeink legálisak legyenek. Így szükség esetén jogosan felhasználhatjuk őket, akár bizonyító erejük lesz.   Mindenkit érint az előadás, aki kamerarendszert üzemeltet:
  • a munkahelyen
  • a logisztikai központban
  • a magánház kertjében
  • a társasházban
  • a rendőrautóban
  • a pénztárnál és a trezor szobában
  • a tömegközlekedési eszközön
  • a közterületen
  • az egészségügyi intézményben
  • a parkolóházban
  • az óvodában, iskolában
  • a benzinkúton
  • a parkolóban

Főbb témakörök

• Kamerás ellenőrzés a munkaviszony során
• Ügyfelek megfigyelése a kereskedelemben
• Kamerás megfigyelés a hivatalokban, költségvetési szerveknél
• A Hatóság gyakorlata és konkrét elvárásai
• Audit szempontok a megfelelés ellenőrzésénél
• A jogi megfeleléshez szükséges dokumentációk
• A jogellenes adatkezelés következményei
• Jogesetek
• Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

19.120 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

23.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  június 17-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu