Kapcsolt vállalkozások adózási problémái – Adókonferencia

TAO-csoport alapítás 2019. novemberében

2019. október 16.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***
A vállalkozások közötti kapcsoltság fennállása lehetőséget ad az adóhatóság számára, hogy hátrányos módon beavatkozzék az adóalanyok gazdálkodásába, ennek megelőzésére kínálunk megoldásokat. Ismertetjük az adóellenőrzések gyakorlati tapasztalatait, a védekezés technikáit. Bemutatásra kerül a csoportos társasági adóalanyiság jogintézménye, amely jelentős könnyítést jelent a vállalkozások életében.

Főbb témakörök

▪ Kapcsolt vállalkozások meghatározásának szabályai, lépései

▪ Bejelentési kötelezettségek

▪ Adatszolgáltatás

▪ Adóalap korrekciók a Tao-ban és az Áfa-ban

▪ Cégszerkezet átalakítások

▪ A kapcsoltság hátrányai

▪ A kapcsoltság megszüntetésének technikái

▪ Transzferárazás

▪ Ingyenes ügyletek

▪ ÁFA csoport helye az adótervezésben

▪ Felkészülés a 2019. év végén választható csoportos társasági adóalanyiságra

▪ Tao csoport előnyei: az adókedvezmények és veszteségek szétterítése, a transzferárazás megszűnése

▪ Tao csoport alapítása, működése

Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA,  ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20% kedvezménnyel 23.920 Ft/fő + ÁFA,   ha jelentkezése  szeptember 30-ig beérkezik hozzánk.
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA


 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu