Kiküldetés, munkavégzés külföldről, homeoffice, távmunka, remote working

Országos szakmai konferencia adózási, bérügyi szakemberek részére

2022. október 27.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online előadások - ÉLŐ

Kiküldetés, párhuzamos munkavégzés, homeoffice, távmunka, remote working, vagy esetleg digitális nomád?

Amennyiben munkája során találkozik ezekkel a kifejezésekkel, de időnként elbizonytalanodik, mikor milyen szabályokat kell figyelembe venni, akkor rendezvényünk Önnek szól!

Az előadáson a külföldi munkavégzésre vonatkozó helyi szabályok mellett bemutatásra kerülnek a nemzetközi egyezmények előírásai, melyek megismerése egy esetleges későbbi önellenőrzés elkerülése érdekében elkerülhetetlen. Gyakorlati példákon keresztül sorba vesszük a külföldi munkavégzéssel kapcsolatos adó és járulék kötelezettségeket. Megvizsgáljuk a magánszemély bérjövedelmének és juttatásainak adókezelését, ha itthon adózik a jövedelem és amikor külföldön kell adót fizetni, figyelemmel az adóilletőség változására is. Kiküldetés esetén változhat az adó és a járulékok alapja. Távmunka esetén nincs fogadó munkáltató, ezért a magyar szabályok mellett még inkább fontos, hogy a külföldi országban hatályos előírásokat is ismerjük, különös tekintettel az A1-es igazolások igénylésére. Vajon mi történik egy-egy magánszemély adó és járulékkötelezettségével, ha olyan országban dolgozik, amelyikkel van, és amelyikkel nincs kettős adózást elkerülő egyezménye Magyarországnak?

Az előadás interaktív, mely során lehetőséget biztosítunk az Önöket foglalkoztató egyéni kérdések megbeszélésére is.

Főbb témakörök

• Külföldről történő munkavégzés, homeoffice, távmunka, remote working
Külföldi munkavégzés, vagy üzleti utazás
Párhuzamos munkavégzés
• Adókötelezettség, illetőség
• Nem önálló tevékenység adózása egyezmény alapján, vagy annak hiányában
• 183 naptári nap számítása, gazdasági munkáltató, fióktelep értelmezése
Rövidtávú külföldi munkavégzés adókötelezettsége
• Társadalombiztosítási kötelezettség buktatói külföldi munkavégzésnél
TB egyezmények jelentősége
• Kiküldetés, párhuzamos munka, külön kérelem
Szakmai konzultáció, a résztvevők kérdéseinek megválaszolása

Részvételi díj

21.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

14.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

15.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése október 25-ig beérkezik hozzánk.

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre és a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu