Kintlévőség kezelés a gyakorlatban – Követeléskezelési szeminárium Csatlós Csillával

2017. április 19.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***
A kintlévőségek kezelése egy sikeresen vezetett cég alapeleme, ahogyan elengedhetetlen a vevői kockázatok kezelése is. Előadónk a szakma egyik legismertebb szakértője mind a jogszabályi, mind a gyakorlati lehetőségeket körbejárva ad tanácsot, hogyan lehet mégis sikeresen, üzletileg elfogadható mértéken tartani a követelésállományt és minimalizálni a leírási veszteségeket.

Főbb témakörök

▪ Kockázatkezelési módszerek, vevők besorolása, hitelkeretek megállapítása
▪ Hatékony kommunikációs módszerek, amellyel az ügyfélkapcsolatok épülnek
▪ Egy bevált követeléskezelési rendszer gyakorlati tapasztalatainak bemutatása
▪ Követeléskezelés szoftveres támogatással
▪ Fizetési meghagyásos eljárás, csődeljárás, felszámolási eljárás, mikor melyik jogi eszközt használjuk
▪ Vevői szerződési keretek, mint alap biztosítékok
▪ Kintlévőségek megelőzése, figyelmeztető jelek az ügyfélkapcsolatban
▪ Kereskedelmi szerződés és általános szerződési feltételek gyakorlati alkalmazása a kintlévőség kezelésben
▪ Belső konfliktusok, értékesítés kontra pénzügy, követelésbehajtás
▪ Gyakorlati esettanulmányok
▪ Követeléskezelési lehetőségek külső megbízással: eseti behajtás, teljes kiszervezés
▪ Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, vagy

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése március 11-ig beérkezik hozzánk.

20% kedvezménnyel 23.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése április 17-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu