30% kedvezménnyel 11 830 Ft + Áfa / fő, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük november 4-ig beérkezik hozzánk!
20% kedvezménnyel 13 520 Ft + Áfa / fő, ha jelentkezése október 15-ig beérkezik hozzánk.
A közbeszerzések ellenőrzésének szigorodása, az újabb ellenőrzési elemek beiktatása fokozottan szükségessé teszi a Kbt. tartalmi, teljesítési kérdéseinek szem előtt tartását. A rendezvényen a közbeszerzési eljárás eredményeképpen megkötendő közbeszerzési szerződések kötelező és ajánlott tartalmi elemeiből kiindulva bemutatjuk azokat a buktatókat, amelyek a nem megfelelően előkészített közbeszerzési szerződés-tervezetek következményeiként a közbeszerzések megvalósítását ellehetetleníthetik vagy megnehezíthetik. Rendezvényünkön erre a kérdéskörre fókuszálunk, ahol lehetséges, a Közbeszerzési Döntőbizottság gyakorlatát figyelembe véve.
KÖZBESZERZÉSI SZEMINÁRIUM SOROZATUNK RÉSZEI:
*A közbeszerzés tárgyának meghatározása a szerződések szempontjából
* Az opció, mint a mennyiségi eltérés meghatározásának eszköze
* A kötbér-igények meghatározásának buktatói
* A teljesítési határidők megadásának kérdései
* A súlyos szerződésszegés esetköreinek meghatározása és annak következményei
* A Kbt. szerinti kötelező szerződéses előírások
* Az 50%-os teljesítési aránnyal kapcsolatos előírások a szerződésben
* Milyen előírásokat tartalmazzon a szerződés az alvállalkozói kifizetéssel kapcsolatban?
* Konzultáció
30% kedvezménnyel 11 830 Ft + Áfa / fő, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük november 4-ig beérkezik hozzánk!
20% kedvezménnyel 13 520 Ft + Áfa / fő, ha jelentkezése október 15-ig beérkezik hozzánk.
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!
Egyéb információk:
Az ár tartalmazza a frissítő, kávé, reggeli szendvics és az információs anyag költségét is. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!
Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu