Közbeszerzési joggyakorlat 2022. – Az elmúlt egy év legfontosabb döntései

Közbeszerzés Szakmai Konferencia (Konferencia + Élő közvetítés)

2022. január 26.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM *** vagy Online ÉLŐ előadás

A mindennapi közbeszerzési munkához egyre nélkülözhetetlenebb a Közbeszerzési Döntőbizottság és az Európai Unió Bíróság döntéseinek ismerete, melyek nélkül a közbeszerzési jogszabályok értelmezésébe súlyos hibák csúszhatnak, melynek bírság, támogatás elvesztése vagy elbukott közbeszerzési eljárás lehet a következménye. Előadásunkon az elmúlt egy év legfontosabb és legérdekesebb határozataiból szemezgetünk, hogy bemutassuk a legfontosabb új irányokat és a legújabb trendeket, érdekességeket. Az előadások során lehetőség van egy-egy téma esetjogának megismerésére, melyek vélhetően a legnagyobb érdeklődésre tartanak számot.

Főbb témakörök

* Alkalmassági kritériumok
* Kapacitást biztosító szervezetre támaszkodás
* Hiánypótlás
* Felvilágosításkérés v számításhiba javítás
* Az ajánlaton belüli ellentmondások kezelése
* Az eljárást lezáró döntés közlése
* Bírálat
* Nemzeti eljárásrend
* Elektronikus eljárási cselekmények
* Dinamikus Beszerzési Rendszer
* Szerződés-módosítás
* Szerződés teljesítése
* Kérdések, szakmai konzultáció (a webináriumi jelentkezők számára biztosított lehetőség)

Részvételi díj

Tantermi részvétel esetén

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

20.930 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

22.425 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése január 24-ig beérkezik hozzánk.

Ebéd (személyes részvételnél, igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

 

Online részvétel esetén

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN

19.710 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése január 24-ig beérkezik hozzánk.

 

A előadáson személyesen, tanteremben, vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tantermi részvétel esetén tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.


Az ár online részvétel esetén tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

  • Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu