Kulcskérdések a munkaügyben

Munkaidő, munkaidőkeret, bérezési rendszer, munkaviszony megszüntetés

2018. április 26.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Az előadás részletesen foglalkozik az MT 2018. évi munkaidőre, munkaidőkeretre vonatkozó szabályaival, továbbá a gyakran előforduló speciális élethelyzetek munkaügyi feladataival. HR ügyintézéssel és a munkaüggyel foglalkozó szakemberek nagy gondosságot és körültekintést igénylő munkájához ad szakmai tanácsot, felkészítést konferenciánk. Gyakorlati példákkal és sok apró ötlettel járulunk hozzá az Ön szakmai sokszínűségéhez. Tegye fel saját kérdéseit a konzultáció során!

Főbb témakörök

* Mit írjunk a munkaszerződésbe a munkaidőről?
* Hatékony megoldások a munkaidő-beosztásához
Mikor szabályos és mikor célszerű egy beosztás?
* Mit jelent a munkaidőkeret?
* A munkaidőkeret előnyei, tippek az alkalmazásához
* Hogyan használhatóak ki a munkaidőkeret előnyei?
Elszámolási kérdések és a bér a munkaidőkeretben dolgozóknál
* Hogyan építsük fel a munka díjazását?
Alapbér és egyéb bérelemek a munkaszerződésben
* A kötelező bérpótlékok törvényi szabályai és az azoktól való eltérés módjai
* Hol és hogyan rendelkezzünk az „adható” juttatásokról?
* A leggyakoribb tévedések a munkaviszony megszüntetése kapcsán
* Amit minden megszüntetés előtt végig kell gondolni
* Hogyan kell megszövegezni a felmondás indokolását?
* Szakmai konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása

Részvételi díj

24.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  április 20-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu