On-line pénztárgépek – Változások, aktuális kérdések – Szakmai reggeli az NGM szakértőjével

2016. november 29.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***
2017. január 1-től bővül az online pénztárgépek használatára kötelezettek köre, illetve a meglévő online pénztárgép engedélyeket is meg kell újítani. Az új szabályozás számos, a mindennapi gyakorlat során felmerülő kérdést hoz felszínre. Az előadás célja áttekinteni az online pénztárgépek aktuális szabályait, illetve választ adni a pénztárgép üzemeltetés során felmerülő főbb kérdésekre.

Főbb témakörök

  1. Online pénztárgép bevezetése:
    • cél
    • nemzetközi példák
    • Kormánydöntések
    • NGM rendeletek
    • pénztárgép használatára kötelezettek – nem kötelezettek)
  2. Online pénztárgép és az adóhatóság közötti kommunikáció hatósági ára
  3. Online pénztárgép bevezetésének hatásai
  4. Online pénztárgép használatára újonnan kötelezettek (tevékenységi körönként)
  5. Online pénztárgép használók körébe való belépés részei
    • Új kötelezett teendői (Online pénztárgép beszerzése, Online pénztárgéphez üzembehelyezési kód igénylése, Online pénztárgép üzembehelyzése, Az online pénztárgép és az adóhatóság közötti kommunikációt biztosítása érdekében szerződés kötése a mobilszolgáltatóval, Online pénztárgép folyamatos működésének biztosítása)
    • állami (de minimis) támogatás
  6. Jövőbeli tervek (éves felülvizsgálat szabályozása, kiterjesztés(?))

Részvételi díj

19.900 Ft/fő + Áfa

Kedvezmények

40% kedvezménnyel 11 940 Ft/fő + Áfa / fő, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük november 25-ig beérkezik hozzánk.

30% kedvezménnyel 13 930 Ft/fő + Áfa, ha jelentkezése november 10-ig beérkezik hozzánk.

20% kedvezménnyel 15 920 Ft/fő + Áfa, ha jelentkezése november 11. és 25. között érkezik be hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:
Az ár tartalmazza a frissítő, kávé, reggeli szendvics és az információs anyag költségét is.  A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu