- Online pénztárgép bevezetése:
- cél
- nemzetközi példák
- Kormánydöntések
- NGM rendeletek
- pénztárgép használatára kötelezettek – nem kötelezettek)
- Online pénztárgép és az adóhatóság közötti kommunikáció hatósági ára
- Online pénztárgép bevezetésének hatásai
- Online pénztárgép használatára újonnan kötelezettek (tevékenységi körönként)
- Online pénztárgép használók körébe való belépés részei
- Új kötelezett teendői (Online pénztárgép beszerzése, Online pénztárgéphez üzembehelyezési kód igénylése, Online pénztárgép üzembehelyzése, Az online pénztárgép és az adóhatóság közötti kommunikációt biztosítása érdekében szerződés kötése a mobilszolgáltatóval, Online pénztárgép folyamatos működésének biztosítása)
- állami (de minimis) támogatás
- Jövőbeli tervek (éves felülvizsgálat szabályozása, kiterjesztés(?))
Részvételi díj
Kedvezmények
40% kedvezménnyel 11 940 Ft/fő + Áfa / fő, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük november 25-ig beérkezik hozzánk.
30% kedvezménnyel 13 930 Ft/fő + Áfa, ha jelentkezése november 10-ig beérkezik hozzánk.
20% kedvezménnyel 15 920 Ft/fő + Áfa, ha jelentkezése november 11. és 25. között érkezik be hozzánk.
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!
Jelentkezési és részvételi feltételek
Egyéb információk:
Az ár tartalmazza a frissítő, kávé, reggeli szendvics és az információs anyag költségét is. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!
Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu