Munkaidő és munkabér a gyakorlatban – Humán ügyintézők, munkajogi szakértők, HR és munkaügyi vezetők országos munkajogi konferenciája

Gyakorlati példák és sok apró ötlet

2017. szeptember 14.
10:00-15:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Danubius Hotel Arena ****

Az előadás részletesen foglalkozik az MT aktuális munkaidőre és munkabérre vonatkozó szabályaival, továbbá a gyakran előforduló speciális élethelyzetek munkaügyi feladataival.

 

HR ügyintézéssel és a munkaüggyel foglalkozó szakemberek nagy gondosságot és körültekintést igénylő munkájához ad szakmai tanácsot, felkészítést konferenciánk.

 

Gyakorlati példákkal és sok apró ötlettel járulunk hozzá az Ön szakmai sokszínűségéhez. Tegye fel saját kérdéseit a konzultáció során!

Főbb témakörök

* Hogyan határozzuk meg a munkavállaló munkaidejét?

* Napi, heti munkaidő, a munkaidőkeretben teljesítendő munkaidő meghatározása

* A munkaidő beosztás elkészítése és közlése

Egyenlőtlen munkaidő-beosztás: melyek az előnyei és a kockázatai?

* Kötetlen munkarend

Készenléti jellegű munkakör

Pihenőidők, munkaszüneti napok, szabadság: amikor nem kell dolgozni

* Mit jelent az alapbér?

Tilalmak és korlátok az alapbér meghatározásában

* A törvény szerint kötelezően fizetendő bérpótlékok

* Költségtérítés és egyéb kötelező juttatások

* A munkabér elszámolása, kifizetése

Levonás a munkabérből

* A jogalap nélkül kifizetett munkabér visszakövetelése

Szakmai konzultáció – egyéni kérdések, szakszerű válaszok

Részvételi díj

24.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  szeptember 13-ig beérkezik hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu