Munkaidő a gyakorlatban 2018

Humán ügyintézők, munkajogi szakértők, HR és munkaügyi vezetők országos konferenciája

2018. február 07.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Az előadás részletesen foglalkozik az MT 2018. évi munkaidőre vonatkozó szabályaival, továbbá a gyakran előforduló speciális élethelyzetek munkaügyi feladataival. HR ügyintézéssel és a munkaüggyel foglalkozó szakemberek nagy gondosságot és körültekintést igénylő munkájához ad szakmai tanácsot, felkészítést konferenciánk. Gyakorlati példákkal és sok apró ötlettel járulunk hozzá az Ön szakmai sokszínűségéhez. Tegye fel saját kérdéseit a konzultáció során!

 

Főbb témakörök

* Mit írjunk a munkaszerződésbe a munkaidőről?
* Osszuk be együtt a munkaidőt
Mikor szabályos és mikor célszerű egy beosztás?
* A munkaidőkeret előnyei, tippek az alkalmazásához
* Speciális munkarendek: többműszakos és megszakítás nélküli munkarend, idénymunka
* Ki foglalkoztatható kötetlen munkarendben? Létezik-e a rugalmas munkarend?
* A pihenőidők: munkaközi szünet, napi és heti pihenőidők
* Foglalkoztatás vasárnap és munkaszüneti napon
* A munkaszüneti napok körüli munkarend kérdései 2018-ban
* A szabadság mértéke és kiadása: tervezzünk már év elején?
* A munkaidő-nyilvántartás szabályos vezetése
Szakmai konzultáció – Résztvevők részéről felmerülő kérdések megválaszolása

Részvételi díj

24.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  február 5-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu