Munkaidő, pihenőidő és a munka díjazása – Miért és mennyit kell fizetni munkaviszonyban?

2017. január 19.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hotel Hungaria City Center****
Nincs a munka világának annyi kérdést, ellenérzést felvető területe, mint a munkaidő meghatározása, és az azért fizetett, vagy éppen nem fizetett díjazás kérdése. A hatékony munkavégzés elengedhetetlen feltétele a munka- és a pihenőidő helyes arányának megállapítása. Előadóink gyakorlati oldalról közelítik meg a témát, és válaszolják meg a felvetődött kérdéseket.

Főbb témakörök

▪ A munkaidő mértéke: teljes és részmunkaidő
▪ Hogyan kell beosztani a munkaidőt?
▪ A munkaidőkeret: hogyan hozzuk ki belőle a legtöbbet?
▪ A kötelező pihenőidők szabályos beosztása
▪ A rendkívüli munkaidő típusai és elszámolásuk
▪ Fizetett és fizetés nélküli szabadság
▪ A munkaidő nyilvántartása
▪ Mit tartalmazzon a munkaszerződés a  munkabérről?
▪ Az alapbér és a minimálbér
▪ A kötelező bérpótlékok rendszere
▪ Lehetőségek a bérpótlékok meghatározására
▪ Levonás a munkabérből
▪ A jogalap nélküli munkabér visszakövetelése
▪ Elszámolási kérdések
▪ Kérdések, konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük január 17-ig beérkezik hozzánk.

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése január 17-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 2800 Ft/fő + ÁFA

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu