Munkaidőkeret szabályai és gyakorlata

A hatékony munkaidő szervezés egyik legfontosabb intézménye a munkaidőkeret - Szakmai nap ÜZLETI REGGELIVEL

2019. március 14.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Önnél sem egyenletes az év során a munkaerő-igény? Változó, hogy a munkavállalóknak naponta hány órát kellene dolgozniuk? Ha igen, akkor Önöknél – mint ahogy a munkáltatók többségénél – egyenlőtlen munkaidő-beosztásra, munkaidőkeretre van szükség. Ez a hatékony munkaidő szervezés talán legfontosabb intézménye, amelynek alkalmazását mégis csak kevesen ismerik pontosan. Képzésünk célja, hogy egy intenzív tréning keretében a résztvevők megismerjék a munkaidőkeret lényegét, és gyakorlati tippeket kapjanak, hogyan tudják alkalmazni saját mindennapi működésük során.

Figyelem! 2019. január 1-jétől jelentősen módosultak a munkaidő szabályok, melyeket áttekintünk konferenciánkon. Tegye fel saját kérdéseit a konzultáció során!

Főbb témakörök

* Melyik munkáltató és mikor alkalmazhat munkaidőkeretet?

* Hány hónapos az ideális munkaidőkeret?

* Hogyan kell a munkaidőkeretet bevezetni?

* Mit írjunk a munkaszerződésbe?

* Hogyan gazdálkodjunk a munkaórákkal a munkaidőkeretben?

* Mi történik, ha a munkavállaló szabadságon, vagy egyéb távolléten van a keretben?

* Hogyan számoljunk el, ha a munkavállaló a keret lejárta előtt kilép?

* Hogyan kell elszámolni a túlórákat és milyen pótlékkal?

* Kinek éri meg a hároméves munkaidőkeret?

* Hány pihenőnapot kötelező beosztani a keretben?

* Mi történik, ha a munkavállaló nem részesült kellő számú pihenőnapban?

* Mit jelent az állásidő munkaidőkeret esetén?

* Hogyan kell elszámolni a keret zárásakor?

* Tippek, elkerülendő gyakorlati hibák

* Szakmai konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása

Részvételi díj

24.700 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  március 5-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA (Ebédelési lehetőség 13:00 után)

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu