Munkajog és a társadalombiztosítás kapcsolata a gyakorlatban

Rendhagyó előadás gyakorlati szakembereknek

2018. április 18.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hotel Hungaria City Center****

A foglalkoztatók, a társadalombiztosítási kifizetőhelyek, a könyvelők munkajogi és társadalombiztosítási feladatai elválnak egymástól, azonban számos esetben kapcsolódási pont van a két jogág között. Fontos annak ismerete, hogy a munkajogi szabályozáshoz mikor, milyen esetekben és milyen társadalombiztosítási feladatok tartoznak. Rendhagyó előadásunk során két előadónk együtt, gyakorlati példákon keresztül ismerteti a leggyakrabban felmerülő munkajogi és társadalombiztosítási szabályokat a munkaviszony kezdetétől, annak befejezéséig.

Főbb témakörök

* A munkaviszony keletkezése

* Munkaviszony alanyai

* Munkaviszony létrejötte

* Munkaszerződés aláírásának következményei

* Munkáltató társadalombiztosítási feladatai a jogviszony létrejöttekor

* Biztosítotti bejelentés

* Igazolások kiadása

* TB kiskönyv* Határozott és határozatlan idejű munkaviszony

* Munkajogi következmények

* Az egészségbiztosítás pénzbeli ellátásaira való hatása

* Munkáltatói jogutódlás

* Átvett munkavállalók jogállása

* Táppénz, csecsemőgondozási díj, gyermekgondozási díj, baleseti táppénz esetében hogyan alakul

* Az irányadó időszak

* Számítási időszak

* Jövedelem figyelembevétele

* Minimálbér és garantált bérminimum

* Munkavállalók minimum bérének meghatározása

* Pénzbeli ellátások esetén a minimumbérek alkalmazása

* Szerződés szerinti jövedelmek meghatározása

* Szabadság, betegszabadság

* Kiadások, nyilvántartásuk munkajogi szempontból

* „apaszabadság” kiadása

* Táppénzhez, baleseti táppénzhez kapcsolódó alkalmazásuk

* Atipikus munkaviszonyok

* Bedolgozói jogviszony

* Munkaerő kölcsönzés

* Egyszerűsített foglalkoztatás

* Ellátásokra való jogosultság

* Foglalkoatói feladatok

* Munkaviszony megszűnése

* Felmondás, végkielégítés

* Társadalombiztosítási feladatok

* TB kiskönyv vezetése, kiadása

* Foglalkoztató egyéb feladatai

* Pénzbeli ellátási igények átvétele, továbbítása

* Igazolások kiadása

* Regisztráció

* Kifizetőhely esetén

* Foglalkoztató felelőssége

* Méltányossági kérelemhez kapcsolódó feladatok

* Kifizetőhelyi elszámolás

* Járási hivatal felé tájékoztatási kötelezettség

* Megtérítési kötelezettség

* Balesetek üzemiségének kivizsgálásával összefüggő feladatok

* Szakmai konzultáció, résztvevők részéről felmerülő kérdések megválaszolása

Részvételi díj

24.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  április 12-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu