Munkáltatók, kifizetők feladatai év elején, felkészülés a 2021-es adó- és járulékbevallásokra

Adatszolgáltatás, igazolások és nyomtatványok - Szakmai konferencia ONLINE ÉLŐ közvetítéssel

2021. január 14.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online előadások - ÉLŐ
Az adatszolgáltatási kötelezettségek változása, az igazolások kiadása mindig megnehezítik a bérszámfejtők, tb ügyintézők feladatait év elején. Milyen változások történtek a tavalyi évhez képest az adó és járulék megállapítás szabályaiban? Hogyan kell kitölteni a nyomtatványokat? Milyen tartalmú igazolásokat kell kiadni? Bemutatjuk a 2021. évi bevallásokat és a bevallásokkal szemben támasztott követelmények rendszerét. Az év eleji felkészüléshez, a teendők szakszerű elvégzéséhez ad gyakorlati eligazítást és praktikus tanácsokat online konferenciánk.

Főbb témakörök

Kopányiné Mészáros Edda előadása:
* 2020. évi bevallással kapcsolatos teendők
* Igazolások kiadása (20M30, 2021. évi kilépő adatlap)
* 2020. évi SZJA bevallás változásai (adóalap kedvezmények bevallása)
* 1+1%-os nyilatkozat
* Adóelőleg nyilatkozatok rendszere és fajtái
* Az Szja törvény 2021. évi változásai
* SZÉP kártya juttatása szabályait érintő módosítás
* Személyi kedvezmény átalakítása
* SZJA bevallás formai változásai 2021
* Egyéb változások

Dr. Kiss Mariann előadása:
* A társadalombiztosítási kötelezettségeket és a szociális hozzájárulási adót érintő 2020. évközi változások
* Aktualitások
* 2108-as, 2158-as bevallások
* A társadalombiztosítás ellátásaira jogosultakról, valamint ezen ellátások fedezetéről szóló 2019. évi CXXII. törvénynek (új Tbj.) a foglalkoztatókat és a foglalkoztatott természetes személyeket érintő legfontosabb változásai
* Járulékalapot képező jövedelem meghatározása
* Járulékfizetés szabályai
* SZJA tv. családokat érintő kedvezmények legfontosabb szabályait (családi kedvezmény)
*
Családi járulékkedvezmény érvényesítése
* Szociális hozzájárulási adót érintő változások
* Az adó mértékének a változása
* A kedvezmények érvényesítése
* Egyéb, a tematika készítésekor még nem ismert változások ismertetése
* Szakmai konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása

Részvételi díj

20.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

15.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

14.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  január 10-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza: online képzés esetén a kiadvány anyagát elektronikus formában

 

Online képzéshez való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő képzés (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak. A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás. Az élő képzéshez való teljes becsatlakozáshoz mikrofon szükséges, a webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu