NAV Ügyfélportál, e-Ügyintézés a Gyakorlatban, M2M Gépi Interfész – felkészülés a NAV azonosításhoz kötött szolgáltatásainak igénybe vételére (Ügyfélkapu+ és DÁP)

Országos Online Konferencia a NAV Szakértőivel



2024. december 18.
9:30 - 15:00
(Regisztráció: 8:45 - 9:25)
Online előadások - ÉLŐ

A digitális ügyintézés egyre inkább az életünk részévé válik, és fontos, hogy vállalkozóként, munkavállalóként és magánemberként is lépést tartsunk az ezzel kapcsolatos fejlesztésekkel.

2025. január 16-tól megszűnik a hagyományos ügyfélkapus belépési mód és a helyét az Ügyfélkapu+ kétfaktoros azonosítással működő verziója veszi át. A tervek szerint 2025 végén ez is megszűnik és a helyét a DÁP alkalmazás veszi át, ami az elektronikus ügyintézés központi felülete lesz.

Konferenciánkon előadóink bemutatják a NAV elektronikus felületeinek működését (részletesebben az Ügyfélportált), a használatukban rejlő lehetőségeket, felhívják a figyelmet az aktuális változásokra, illetve betekintés nyújtanak a várható fejlesztésekbe is. Az előadás során a munkáltatói, könyvelői, bérszámfejtői funkciók bemutatása is fókuszba kerül. Mindemellett lehetőséget nyújtunk arra, hogy a résztvevők feltegyék kérdéseiket és konzultáljanak előadóinkkal.

Főbb témakörök

  • A NAV elektronikus felületei használatának bemutatása,
  • NAV azonosításhoz kötött portáljainak elérése,
  • Az Általános Nyomtatványkitöltő Alkalmazás használata, jövője,
  • Az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás használata,
  • Felkészülés az online alkalmazások használatára, ÁNYK – WEBNYK konverzió,
  • M2M gépi interfész a NAV-nál,
  • M2M regisztráció,
  • M2M 2.0, 3.0 (várható jövőbeli fejlesztések),
  • A NAV Ügyfélportáljának részletes bemutatása
    • saját adatok
    • foglalkoztatotti adatok
    • járulék adatok
    •  dokumentumok, bevallások, nyugták és egyéb bizonylatok
    • adószámla
    • képviselet
    • hiányzó bevallások
    • idővonal
    • egyéb lekérdezések,
  • „Könyvelői” funkciók az Ügyfélportálon,
  • Ügyfélportál refaktorálása,
  • További fejlesztési irányok, automatizációs lehetőségek,
  • Tárhelyek (KÜNY, Cégkapu)
  • Szakmai konzultáció, kérdezzen bátran előadóinktól az előadásukat követően!

Szakmai partnereink

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

15.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek és jelentkezésük december 5-ig beérkezik hozzánk,

19.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése december 5-ig beérkezik hozzánk.

 

MINKE tagoknak kuponkedvezménnyel! (Kuponkódját kérje a MINKE-től)

 

 

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Online előadáshoz való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)  A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.


Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Previous Next