Nemzetközi adótervezés, adóoptimalizálás 2016. – Offshore lehetőségek – “Panama Papers” – Banktitok megszűnése – A legújabb adótervezési trendek – Adójogi Konferencia

2016. szeptember 19.
10:00-13:15
(Regisztráció: 9:30)
Hotel Hungaria City Center****

Az OECD és G20 égisze alatt a világ számos országában 2016-tól és 2017-től bevezetik a banki adatok automatikus cseréjét.

A rendszer lényege, hogy csatlakozó országokban működő pénzügyi intézmények egységes ügyfél-átvilágítási procedúra keretében kötelesek azonosítani a céges, az alapítványi és a trustee számla esetén is a tényleges tulajdonost, megnézik, melyik ország adózója az illető, majd az adatait elküldik az adott állam adóhatóságának. Hosszú a lista, hogy manapság milyen szabályokat nem vesznek figyelembe a nemzetközi konstrukciók kialakítása során, de az egyik legklasszikusabb hiba, amikor a banki adatok automatikus cseréje miatt a meglévő céges struktúrát nem igazítják hozzá a tényleges tulajdonos országának adójogi szabályaihoz.

 Jöjjön el konzultációs képzésünkre, tegye fel kérdéseit!

Főbb témakörök

* Összegzés az automatikus információcsere eddigi tapasztalatairól.

* Esettanulmányok a közelmúltból.

* Milyen hatással volt a nemzetközi céges konstrukciókra az információcsere?

* Melyek voltak a legnépszerűbb megoldások 2016-ban?

* Itt a BEPS!

* Várható adótervezési trendek 2017-től.

* Üzleti megoldások az automatikus információcsere világában

* Legfelkapottabb helyszínek

* Mi a de-offshorizáció?

* Adóügyi illetőség szabályai

* Konzultáció

Részvételi díj

24900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 12.450 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük  szeptember 15-ig beérkezik hozzánk.

40% kedvezménnyel 14.940 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezésük augusztus 31-ig beérkezik hozzánk.

20% kedvezménnyel 19.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  szeptember 15-ig érkezik be hozzánk.

A kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás, mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu