Nemzetközi számlázási ismeretek

Államilag engedélyezett /E-001894/2019/D015/

Maximum létszám: 40 fő
2019. október 07. -
2019. október 08.
9:00 - 16:30
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***
Képzésünk célja, hogy a résztvevők a gyakorlatban is hasznosítható ismereteket szerezzenek a nemzetközi ügyletek számlázásával kapcsolatos törvényi előírások alkalmazásáról. Gyakorlati képzésünket ajánljuk minden olyan érintett cég, intézmény munkatársainak, akik:
  • gyakorlatban is felhasználható szakmai képesítést szeretnének szerezni jelenlegi munkájukhoz,
  • vagy már szakmai képesítéssel akarnak jobb pozíciót megpályázni a magyar munkaerőpiacon.
A képzést elvégzéséről az Infoszféra Kft. államilag engedélyezett tanúsítványt ad ki. Államilag engedélyezett képzés

Főbb témakörök

  1. nap: Számlázási alapismeretek ▪ 2006/112/EK irányelv (Irányelv) tartalma ▪ Irányelvhez kapcsolódó végrehajtási rendeletek és azok funkciója ▪ Egyes végrehajtási rendeletek tárgya ▪ Nemzetközi ügyletek csoportosítása ▪ Összetett ügyletek fogalma, minősítés szabályai ▪ Teljesítés helyének meghatározása ▪ A teljesítés helyének jelentősége ▪ Más tagállamban, harmadik országban létesített gazdasági letelepedés ▪ Teendők más tagállamba, harmadik országban teljesített ügyletek esetén ▪ Teljesítés adójogi fogalma ▪ Adójogi teljesítési időpont meghatározása ▪ Nemzetközi ügyletek számlázására vonatkozó speciális szabályok
  2. nap: Egyes ügyletek számlázása ▪ Más tagállamba irányuló termékértékesítések minősítése ▪ Fel- vagy összeszerelés tárgyát képező termék értékesítése más tagállamba, harmadik országba ▪ Közösségi termékértékesítés adómentességének feltételei ▪ Távértékesítés fogalma és adózása ▪ Szolgáltatások nyújtása más tagállamba, harmadik országba ▪ Távolról nyújtható szolgáltatások fogalma és adózása ▪ Nemzetközi fuvarozás adózása ▪ Nemzetközi fuvarozáshoz kapcsolódó adómentességek ▪ Termékexport fogalma és az adómentesség feltételei ▪ Láncértékesítés fogalma ▪ Láncértékesítésbe tartozó beszerzés és/vagy értékesítés adózása ▪ Háromszög-ügyletre vonatkozó szabályok

Részvételi díj

80.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap

 

Kedvezmények

70.000 Ft /fő/2 nap + Ellátás 10.000 Ft / fő/2 nap, ha egy cégtől a rendezvényre többen jelentkeznek,
Jelen képzésünk áfamentes!

MAXIMÁLIS LÉTSZÁM: 40 fő

Az alap részvételi díj tartalmazza:
  • a két napos képzést
  • munkafüzetet nyomtatott formában
  • jegyzettömböt, tollat
  • prezentációt elektronikus formában
  • a képzés elvégzéséről szóló államilag engedélyezett tanúsítványt
  • reggelit és a 3 fogásos ebédet mindkét napra

 


 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza az előadáson való részvétel, a kapcsolódó oktatási anyag, tanúsítvány és az íróeszköz költségét, illetve mindkét napra a reggeli és a 3 fogásos ebéd díját.
A képzés áfamentes, a díja költségként elszámolható.
Az egész napos vendéglátás költsége a számlán, mint természetbeni juttatás kerül feltüntetésre, mely után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu