Online számlaadat-szolgáltatás, tapasztalatok, hibák és javításuk

2020. október 07.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***
Az online számlaadat-szolgáltatás számos kérdést vetett fel a társaságoknál és az adóhivatalnál is. Az adatszolgáltatás egyrészt jelent egy technikai, digitális változtatást, vagy változtatási kényszert a társaságok oldalán, melynek megvannak a sajátos kihívásai. Ugyanakkor az adóhivatal az adatszolgáltatással számos számlázási adminisztrációs problémára sokkal hatékonyabban lát rá, és tudja felhívni a figyelmet. Az előadás az adatszolgáltatási kötelezettséggel kapcsolatos alapvető kötelezettségeket, a jellemző félreértéseket, problémákat mutatja be. Az előadás során a jellemző számlakiállítási hiányosságok, adatszolgáltatási problémák is bemutatásra kerülnek. Az előadás kitér az adatszolgáltatás jogszabályi változásaira, ezek közül kiemelten a 2021. január 1-jén hatályba lépő változásokra.

Főbb témakörök

* Adatszolgáltatásokkal kapcsolatos kihívások és lehetőségek
* Adóalany fogalmának jelentősége az adatszolgáltatásban
* Gyakori technikai problémák az adatszolgáltatások teljesítésével kapcsolatban
* Számlázó programmal kapcsolatos felelősségi kérdések
* Számlázó program minimális funkcionális követelményei
* Jellemző számlakiállítási problémák, hiányosságok
* Például: előleg-végszámla kezelése, mentes ügyletek, áfa csoporttal kapcsolatos kérdések, elszámoló számlák, jóváírások kezelése, árfolyam meghatározása, számla kötelező tartalmi elemei
* Online Számla rendszer használata
* NAV Online Számlázó weben és mobil alkalmazásban
* Teendők hibás adatszolgáltatás esetén
* Teendők üzemzavar esetén
* Adatszolgáltatási problémák jogkövetkezményei
* Adatszolgáltatás 2.0 adta lehetőségek
* Számlázási és adatszolgáltatási szabályok változása 2020. július 1-től
* Adatszolgáltatás változása
* Gyakori kérdések az adatszolgáltatás, számlakiállítással kapcsolatban
* Kézi számlatömbök jövője, digitalizációs lehetőségek
* Szakmai konzultáció

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

19.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

22.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  szeptember 30-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3500 Ft/fő + ÁFA

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu