Pénzkövetelések, kintlévőségek kezelésének jogi és gyakorlati lehetőségei – Követeléskezelési Konferencia

Online ÉLŐ előadás

2021. június 09.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM *** vagy Online ÉLŐ előadás
A sikeres kintlévőség kezelés megtervezett, komplex lépesek logikus láncolata, amely nagy szerepet játszik egy vállalkozás jövedelmezőségének, versenyképességének, eredményességének és sikerességének fokozásában. A cégek egymás közötti késedelmes fizetése, nem fizetése továbbra is gyakori jelenség. Előadónk mind a jogszabályi, mind a gyakorlati lehetőségeket körbejárva ad tippeket, tanácsot, hogy hogyan előzhetjük meg az ilyen helyzeteket, illetve, ha már erre nincs mód, hogyan juthatunk a pénzünkhöz bírósági eljárás nélkül.
—————————————————————————————————————————————————— A előadáson személyesen, tanteremben, vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!

Főbb témakörök

* Jogi eljárás helyett korai követeléskezelés és cégre szabott kockázatkezelési rendszerek
* Az Általános Szerződési Feltételek, mint jogi biztosíték
* A peren kívüli egyezségek előnyei
* A kintlévőségkezelés, mint objektív vállalati tükör
* Esettanulmányok
* A kintlévőségkezelés új rendszere a teljes körű számlamenedzsment
* Konzultáció

 

Részvételi díj

Tantermi részvétel esetén:

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

25% kedvezménnyel 22.425 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése május 10-ig beérkezik hozzánk.

Ebéd (tantermi részvételnél, igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

 

Online részvétel esetén

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése június 10-ig beérkezik hozzánk.

 

A előadáson személyesen, tanteremben, vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tantermi részvétel esetén tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.


Az ár online részvétel esetén tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Online előadáshoz való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.


Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

 

További rendezvényeink