PKI gyakorlati képzés, avagy mi van a motorháztető alatt?

Mobil ID és elektronikus aláírás WORKSHOP

2017. május 30.
9:00-15:00
(Regisztráció: 8:30-8:55)
Danubius Hotel Arena ****

A PKI gyakorlati oktatás keretében a résztvevők integrációs tapasztalatra tehetnek szert PKI alapú szolgáltatások felállításában. Szakértőink vezetésével egy mobil PKI-alapú azonosítás, tranzakció és dokumentum aláírás funkciókkal rendelkező webszolgáltatás kerül felállításra, így a résztvevők valós integrációs tapasztalatra tesznek szert.

 

 


A képzéseken való részvétel az CISA, CISM, CGEIT és CRISC minősítéssel rendelkezőknek 7,5 CPE pontot biztosít, illetve minden egyes hallgató oklevélben részesül.


 

 

KAPCSOLÓDÓ RENDEZVÉNY AJÁNLATUNK

PKI alapok, és az E-aláírás műszaki háttere, (eIDAS) – 2017. május 29.

Szakmai konferenciánkon bemutatjuk a Nyilvános Kulcsú Infrastruktúra (PKI) technológián alapuló elektronikus aláírás készítés elméleti és műszaki hátterét, kiegészítve olyan demó programokkal, mint pl. az e-személyi igazolvánnyal történő aláírási módok.

KONFERENCIA – részletek és jelentkezés itt>>

 

Főbb témakörök

  1. Bevezetés
  2. Elméleti összefoglaló
  3. Használandó komponensek bemutatása
  4. Elkészítendő rendszer bemutatása
  5. Mobil üzenetküldés megvalósítása
  6. Mobil aláírás megvalósítása
  7. Komplex online bank megvalósítása
    1. Kétfaktoros autentikáció
    2. Átutalási tranzakció jóváhagyása
    3. Szerződéskötés

 

A RÉSZVÉTEL TECHNIKAI FELTÉTELEI:

  • Saját számítógép (laptop) Windows, vagy OSX operációs rendszerrel
  • Előre telepített Oracle VirtualBox szoftver
  • A képzés előtt a résztvevők számára elérhetővé tett virtuális gép importálása és futtathatóvá tétele a VirtualBox-ba. (Ajánlott 10GB HDD, 2GB RAM)
  • Alapszintű Linux (Ubuntu) rendszergazdai ismeretek
  • Alapszintű PHP, HTML, JavaScript ismeretek
  • E-mail cím, amelyet a felhasználó a workshopon olvasni tud
  • Android 5+, iOS 8.1+, vagy Windows Phone 8.1+ készülék
  • Opcionálisan Adobe Reader telepítve a saját számítógépen

Részvételi díj

Részvételi díj (Workshop)
79.900 Ft + Áfa / fő
KONFERENCIA + WORKSHOP 99.850 Ft + Áfa / fő / 2 képzés

A részvételi díj teljes ellátást tartalmaz (reggeli büfé, ebéd, kávészünetek), valamint a szükséges műszaki alapinfrastruktúrát. (Hálózati ellátás, wifi).

Ha a Konferencián és a Workshopon is szeretne részt venni, kérjük, a jelentkezési lapon a megjegyzés rovatba írja be: „Konferencia + Workshop”.
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a képzés, a büféreggeli, a háromfogásos ebéd, valamint az írásos segédanyag költségét. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu