II. PresentR Konferencia

Prezentációs Konferencia

2017. november 27.
9:00-17:30
(Regisztráció: 8:00-9:00)
Prezi Iroda

Tavaly, fantasztikus előadókon keresztül megtanultuk az előadói alapokat (PresentR2016), szóval jöhet a finomítás, csiszolás, a különleges témákban való izgalmas mélymerülés. Tanulunk a karizmáról, a humorról, a lámpalázról, a jelenlétről, az értékesítési előadásokról és megismerünk vállalati gyakorlatokat. Mindezt a hazai szakértők legjobbjaitól.

 

 

Minden előadó alapos felkészítést kap, csak úgy mint egy TEDx konferencián, és az összes előadás Prezi alapú lesz, így biztosítjuk, hogy egy különleges és hasznos eseményen vegyél részt.

Főbb témakörök

8:00 – 9:00     REGISZTRÁCIÓ

A regisztráció ideje alatt reggeli finomságokkal, kávéval és teával hangolódunk a konferenciára.

9:00 – 9:05     RÁHANGOLÓDÁS

9:05 – 9:15     Dr. Németh Zoltán | KEYNOTE – EVOLUTION

Arisztotelész 2400 évvel ezelőtt leírta azokat az alapokat, melyekkel ma is jó előadól lehetünk. A ma trénerei nem sokban térnek el az ókori görögök módszereit. Volt ebben fejlődés azóta? Várható valami új a technológia robbanás korszakában? A mai konferencia erre a kérdésre is keresi majd a válaszokat.

9:15 – 09:45     Dr. Márky Ádám | A JELENLÉT SZEREPE BESZÉD ELŐTT ÉS KÖZBEN

Ha nem vagy jelen, akkor sem Te sem a közönséged nem fogja élvezni az előadást. Mik azok az evolúciós mechanizmusok, amik meggátolnak minket, hogy jelen legyünk amikor beszélünk?Hogyan lehetünk jobb előadók azáltal, ha megértjük, hogyan működik az agyunk? Miért érdemes és hogyan tudunk meditációval készülni az előadásinkra. Ha ezeket megértjük szintet léphetünk.

9:45 – 10:15     (R)EVOLUTION? – TECHNOLÓGIAI TRENDEK

Milyen technikai megoldások segítok az előadók felkészülését és az előadásokat? Ebben a félórában négy megoldás képviselője mutatkozik be röviden. Az eszközöket a szünetekben ki is lehet majd próbálni!

Virtual Reality (VR) | virtuális valóság szemüvegek | Budaházy Szabolcs ; Slideparrot | powerpointértékelő és fejlesztő alkalmazás | Szücs László; QLP | agyhullám elemző megoldások | Gabriel Norman; Getmyo | izommozgás-érzékelő prezenter | Dr. Németh Zoltán|

10:15 – 10:30     KÁVÉSZÜNET

10:30 – 11:30     WORKSHOP SZEKCIÓ I.

Kiválaszthatod, hogy az alábbi, párhuzamosan zajló workshopjaink közül melyiken veszel részt:

11:30 – 12:30     EBÉD

12:30 – 13:00     Hajdu Péter | HUMOR A PREZENTÁCIÓBAN

A humor nagyszerű eszköz a közönséggel való kapcsolatépítésre, és hiszi, hogy a legtöbb történetben benne rejlik a humor lehetősége. A humort tehát nem belecsempészni kell a történetbe, hanem megtalálni benne.

13:00 – 13:30     Barkó Judit | LÁMPALÁZ OFF! ANTIIZGULIN

Statisztikák szerint a lámpaláz benne van az emberiség három legerősebb félelmében, ráadásul gyakran be sem merjük vallani, hogy szenvedünk Tőle. Judit 2004 óta tart AntiIZGULIN tréningeket, ahol egyénre szabottan tanítja meg a nyilvános szerepléstől félő jelentkezőket a lámpaláz mesgzüntetésére, a hatásos önérvényesítésre. Előadásában ebben a széles eszköztárba ad betekintést nekünk.

13:30 – 14:00     Laczó Eszter| A VÁLLALATI PREZENTÁCIÓ, MINT MÁRKAÉPÍTŐ ESZKÖZ

A céges prezentációk elsődleges céljának általában az információ átadást vagy a döntéselőkészítést tekintik. Ennek megfelelően az elvárás, hogy legyen a prezi „tartalmas”. De egy prezentáció ereje ennél jóval nagyobb. Eszter előadása azt fogja megmutatni, hogy miért és hogyan érdemes a prezentációt márkaépítésre is használni, legyen szó énmárkáról vagy vállalati márkáról.

14:00 – 14:30     Lippner Tamás | AZ ÉRTÉKESÍTÉSI PREZENTÁCIÓ TITKAI

Az értékesítési prezentációnak konkrét célja van: a közönség meggyőzése. Azokat az elveket, amelyeket profi értékesítők használnak, mi magunk is alkalmazhatunk a mindennapokban, amikor nem csak szórakoztatni és informálni szeretnénk, hanem a közönség fejében és szívében valódi változást létrehozni.

14:30 – 15:00     KÁVÉSZÜNET

15:00 – 16:00     WORKSHOP SZEKCIÓ II.

Kiválaszthatod, hogy az alábbi, párhuzamosan zajló workshopjaink közül melyiken veszel részt:

16:00 – 16:30     Nemes Orsolya| EGY DIA EVOLÚCIÓJA

A PowerPoint nem rossz, csak jól kell tudni használni és iganis van élet a telezsúfolt diákon túl. Sőt, ott kezdődik igazán. Tévedés, hogy kreatívnak és grafikusnak kell lenni ahhoz, hogy szép prezentációkat tudj készíteni. Még ha azt is vallod magadról, hogy a design távolabb sem állhatna tőled, gyönyörű, letisztult prezentációkat fogsz tudni készíteni, miután megismered ezeket a trükköket – és még élvezni is fogod a szerkesztési folyamatot. Ez pedig nem csalás, nem ámítás, csupán lebontjuk, hogy mitől szép egy dia és hogyan épül fel.

16:30 – 17:00     PREZI.COM ELŐADÓ | AUGMENTED REALITY TECHNOLÓGIA A PREZENTÁCIÓBAN

 

17:00 – 17:30     Bolya Imre| TÉNYLEG LEHET BÁRKIBŐL KARIZMATIKUS ELŐADÓ?

Hogy lehetséges az, hogy valaki kiáll a színpadra és leköti több száz vagy akár több ezer ember figyelmét órákon keresztül? A válasz a karizmában rejlik. A világ legjobb előadői olyan képességeket sajátítottak el, amelyek segítségével ilyen hatást érnek el.

Szakmai partnereink

Részvételi díj

40.000 Ft/fő + ÁFA

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét és a 3 fogásos svédasztalos ebéd költségét az Apacuka étteremben.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, és az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Previous Next