A rendezvényeken való részvétel, a motivációs célból adott ajándékok újra fókuszba kerültek, egyre nagyobb igény mutatkozik a személyes találkozókra, mind az üzleti partnerek, mind a dolgozók körében. A tréningek, konferenciák, szakmai rendezvények mellett megjelennek a szórakoztató programok, az úgynevezett többcélú rendezvények, mint például a csapatépítés, mely segíti a hatékonyabb munkavégzést, az összetartást, a motiváció fenntartását.
Ez különösen fontos, amikor a munkáltató távmunkában foglalkoztat munkavállalókat. Az ügyfelek részére szervezett rendezvények is igen sokszínűek lehetnek. A marketing célú programok mellett a konferenciák és különböző szórakoztató rendezvények adózása külön figyelmet érdemel.
Az előadáson a különböző események, programok és a dolgozók, üzleti partnerek részére történő ajándékozás utáni adókötelezettségeket ismertetjük a gyakorlatból vett példákon keresztül.