Számlázás, számlakorrekció 2017.

2017. október 25.
10:00-15:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Rendezvényünk a számlázás és a számlakorrekciók ez évi szabályaira fókuszál, részletesen kitérve a napi munkát nehezítő változásokra. Példákkal illusztrálva vesszük végig az előadás anyagát, közben Önök a feltett kérdéseikre is választ kapnak szakértő előadónktól.

Főbb témakörök

* Folyamatosan teljesített ügyletek számlázási szabályai, teljesítési időpont

* Hogyan kell számlázni, ha előre történik a fizetés, és hogyan, ha utólag?

Előleg számla – hogyan tudjuk kiküszöbölni az előleg számlát?

A számla tartalmi kellékei

* A számlakibocsátás határideje

* Fizetési kötelezettség keletkezése (azaz a teljesítés) időpontjának meghatározása

Számlakorrekció változásai

* Számlakibocsátó és számlabefogadó

* Utólagos adóalap-csökkentés

* Tárgyi feltétele

* Fizetendő adó csökkentésének elszámolása

* A korrekciós számla befogadójának adóelszámolása

Fordított adózásos ügyletek szabályai

* A számla kiállításánál alkalmazandó tagállami jog

* Gyakorlati kérdések

* A tulajdonjog fenntartásos készlet számlázása

Visszáru áfa elszámolása

* Piaci ártól eltérített árak, transzferárak az áfában

* Árengedmények rendszere, számlázása

* Áfa-alapot csökkentő árengedmények típusai

Pénzbeli árengedmény

* Skontó

* Értékesített termék, szolgáltatás mennyiségére tekintettel adott engedmény

Üzletpolitikai célú engedmény

Természetbeni árengedmény

* Korrekciós számla előállítása

* A korrekciós és a csoportos korrekciós számla

* Alkalmazandó árfolyam

* Számlakorrekció a bevallásban

Számszaki eltérések kezelése

* Kibocsátó fizetendő adójának csökkentése

* Törvénytelenség, hibás teljesítés, visszáru

Minőségi kifogás, előleg visszatérítés

* Göngyöleg, részletvétel meghiúsítás

Téves adókulcs korrekciója

* Befogadó levonható adójának csökkentése

* Külfölditől igénybe vett szolgáltatás, közösségi termékbeszerzés és fordított adózású ügyletek korrekciója

* Időszaki elszámolású ügyletek korrekciója

Az elírások javítása

* A transzferár korrekciók kezelése

* Számlakorrekció határon átnyúlóan

* Esettanulmányok

Számlázás technikai szabályai

* Új számlázási alapelvek

* Számlázási szabályok

* Számla kibocsátási kötelezettség

* Számlázási rend

* Mikor nem kell számla?

Nyugta használata

* 900.000 Ft-os értékhatár

Részletfizetés és részteljesítés különbözősége

* Adófizetési kötelezettség keletkezése

* Egyenes-fordított adózás

Fordított adózásos ügyletek számlázása

* Előlegfizetés

* Előlegszámla kibocsátása

* Közvetített szolgáltatás

Számlázási szabályok határon átnyúlóan

* Közösségi, ill. export bizonylatok

* Külföldön teljesített ügyletek bizonylatolása

* Külfölditől igénybe vett szolgáltatás

Szakmai konzultáció

Részvételi díj

24.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  október 23-ig beérkezik hozzánk.

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu