Távmunka / Home office és a beteg munkavállaló – Aktuális munkajogi, adatvédelmi és ellenőrzési szabályok

2020. október 21.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM *** vagy Online ÉLŐ előadás
Ma már valószínű nem találkozhatnánk olyan személlyel, aki ne hallotta volna a home office, azaz az otthoni munkavégzés kifejezést. Ennek egyik oka a koronavírus járvány, hisz ezzel összefüggésben mindenki szókincsébe belopta magát ez az angol kifejezés. Időnként a távmunka is a szemünk elé kerül, leginkább mint a home office helyettesítő kifejezése. A kettő valóban ugyanaz lenne, vagy van köztük különbség? Mit kell tudni a home office-ról, és mit a távmunkáról? A home office gyakorlatilag nem más, mint a távmunka egyik fajtája, azonban nem azonos a távmunkával. Magyarországon is rohamosan terjed a távmunka ezen formája. Mind munkavállalói, mind munkáltatói oldalról nő az igény a távmunkában és a home office keretében történő munkavégzésre. A home office esetén a munkavállaló a munkavégzés során nagyfokú önállósággal rendelkezik, azonban ebből adódóan a munkáltatónak nagyobb ellenőrzési jogosultsága van. Szakértőink bemutatják milyen szabályok vonatkoznak ezekre a foglalkoztatási formákra, hogyan ellenőrizhető a munkavállaló, gyakorlati példákkal és sok apró ötlettel segítve az érdeklődőket.

Főbb témakörök

* Otthoni munkavégzés elrendelésének lehetőségei
* A távmunka és a home office munkajogi szabályai
*
Az otthon végzett munka ellenőrzésének lehetőségei
* Adatvédelmi kérdések
otthoni munkánál
* Munkaidő, jelenléti ív vezetése home office-ban
* Díjazás, költségtérítés otthoni munkánál
* Az otthon bekövetkező munkahelyi baleset megítélése
* Hogyan ellenőrizhető a munkavállaló egészségi állapota?
* Lázmérés, hőkamera a kapuban – Ez adatvédelmileg helyes?
* Covid teszt a munkahelyen – A munkavállaló mondhat nemet?
* A munkára képes állapot értelmezése és ellenőrzésének lehetőségei
* Hazaküldhető-e a fertőzés-gyanús munkavállaló?
* Szakmai konzultáció, a felmerülő szakmai kérdések megválaszolása

Részvételi díj

Tantermi részvétel esetén:

22.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  október 15-ig beérkezik hozzánk.

Ebéd (tantermi résztvevőknek, igény esetén): 3500 Ft/fő + ÁFA

 

Online részvétel esetén:

16.900 Ft/fő + ÁFA

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Az előadáson tantermi vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza:

  • tantermi részvétel esetén a nyomtatott kiadvány, a reggeli bekészítés (és igény esetén az ebéd) költségét
  • online részvétel esetén  a kiadvány anyagát elektronikus formában

Az ebéd tantermi részvétel esetén, külön igényelhető (elfogyasztható a rendezvény után, 13.00 – 14.00-ig), melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

 

Online részvétel technikai feltételei:

Az élő online közvetítésbe történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. Az online élő előadás Zoom-on keresztül zajlik majd, melyhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez.