Tax Compliance Officer képzés

2020. november 02. -
2020. november 03.
9:00 - 16:30
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Radisson Blu Béke Hotel ****, vagy Online ÉLŐ előadás
Hiánypótló képzésünket olyan gazdasági, pénzügyi irányultságú adózással foglalkozó szakembernek ajánljuk, akik a nemzetközi vagy belföldi tax compliance területen szeretnének elhelyezkedni vagy már ott dolgoznak. A Tax compliance tevékenység vagyis az adóügyi feladatok ellátása vagy adózási szabályoknak való megfelelés az utóbbi időkben egyre nagyobb figyelmet kap Magyarországon, önálló területté fejlődött és meg kell különböztetni a könyveléstől, adótanácsadástól és egyéb határterületektől. A tax compliance funkciót el lehet látni házon belül, de lehet részben vagy egészben kiszervezni egy erre szakosodott tax compliance szolgáltatóra. A multinacionális szervezetek több országban végeznek gazdasági tevékenységet, így több országban keletkezik adókötelezettségük, ezért – centralizált tax compliance funkció esetén – ügyelni kell a több helyi adószabályoknak való megfelelésre és ehhez szükségszerűen kell támaszkodniuk helyi szakértelemre. A tax compliance-el foglalkozó szakembereknek épp ezért kell érteni legalább egy ország adószabályaihoz, valamint érteni a nemzetközi körképet is. Mivel a tax compliance feladatok nagyobb része elsősortban áfa compliance, ezért a tax compliancehez szükséges jogszabály ismeretet a magyar és a közösségi áfa szabályozáson keresztül mutatjuk be. A tax compliance feladatokkal foglalkozó szakembernek – a jogszabályi ismereteken túl – rendelkezni kell megfelelő priorizálási, időmenedzselési és kommunikációs készségekkel, ezért a képzés során ezen készségek elsajátítására is sor kerül. Mivel a tax compliance területen kiemelten fontos az angol-nyelv ismeret és az angolnyelvű kommunikáció, ezért egyes kifejezések / témák angolul is kerülnek bemutatásra. Nem célja a képzésnek a különböző alkalmazások (excel, word, SAP, abev) bemutatása. A képzésen tantermi vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!

Főbb témakörök

  1. Tax Compliance fogalma és célja
  2. Time management, priorizálás, folyamat-szabályozás
  3. Belföldi számlázási és áfa ismeretek
  4. Nemzetközi számlázási és áfa ismeretek, EU Áfa Irányelv
  5. Online számla adatszolgáltatás, elektronikus számlázás
  6. Bevallás gyakorisága
  7. Képviseleti szabályok
  8. Magyar elektronikus szolgáltatások rövid bemutatása (ebev, online-számla, ekaer)

Részvételi díj

119.900 Ft + Áfa / fő / 2 nap

Kedvezmények

94.900 Ft + Áfa /fő/2 nap, ha egy cégtől a rendezvényre többen jelentkeznek.

15% kedvezménnyel 101.105 Ft + Áfa /fő/2 nap, ha jelentkezése október 23-ig beérkezik hozzánk.

(A részvételi díj ellátást tartalmaz: reggeli büfé, kávé, üdítő és a szálloda éttermében 3 fogásos ebéd.)

KEDVEZMÉNYEK ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN

91.000 Ft/fő + ÁFA, ha weboldalunkon keresztül jelentkezik

 

A képzésen tantermi vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 


A 2 napos képzés elvégzéséről tanúsítványt állítunk ki. Vizsga nincs!


MAXIMÁLIS LÉTSZÁM: 40 fő


Jelentkezési és részvételi feltételek

A tanúsítvány kiadásának feltétele tantermi részvétel esetén:

  • a rendezvényen való részvétel, amelyet a hallgató jelenléti ívek aláírásával 2 alkalommal (a rendezvény elején és végén) igazol.
  • A felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) szeptember 1-től életbe lépett módosító rendelkezései értelmében szükséges adatbekérő űrlapot kitöltése

Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé és az ebéd költségét.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

A webináriumon való részvétel esetén:

  • A rendezvényközvetítés (webinárium) valósidőben MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes).
  • A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud csatlakozni.
  • A tanúsítványok kiadásának feltételei:
    • A rendezvény időtartamának minimum 90%-án való igazolt részvétel.
    • A felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) szeptember 1-től életbe lépett módosító rendelkezései értelmében szükséges adatbekérő űrlapot kitöltése
  • Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel  küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve tantermi képzés esetén a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
6. Jelen rendezvény főszervezője partnercégünk, a System Media Kft. A továbbképzés az OAB nyilvántartásában partnercégünk nevén szerepel, kreditigazolást a résztvevőknek ők állítanak ki, ezért a kreditigazolás kiállításához szükséges adatok a részükre továbbításra kerülnek.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu