Telefonálás mesterfokon – Fókuszban a HIDEGHÍVÁSOK

Hogy a hidegrázás helyébe a magabiztosság lépjen!

Maximum létszám: 20 fő
2016. május 19.
9:00 – 17:00
(Regisztráció: 8:30-8:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

A workshopon előadónk segít megbarátkozni a telefonálás egyik jellegzetes típusával, a hideghívásokkal.

A résztvevők átfogó képet kapnak arról, hogy mitől lesznek működőképesek ezek a hívások, megtanulják motiválni magukat, és megismerik a módját, hogyan építsék fel hatásosan a hívásokat.

JÖJJÖN EL A WORKSHOPRA, ÉS…

…átfogó képet kap arról, hogy mitől lesznek működőképesek a hideghívások.

…megbarátkozik a hideghívásokkal.

…megtanulja, hogyan motiválja magát.

…megismeri, hogyan építse fel hatásosan a hívásokat!

Előadó(k)

Főbb témakörök

 

Pozitív hozzáállás kialakítása

Mottó:„Ha nem megy a hideghívás, és keressük az okait, kezdjük a gondolatainknál!”


Lefelé görbül a szája és nem felfelé, amikor a hideghívásokról van szó?

 Megoldásként megismeri azt a nézőpontot, amely átszínezi a negatív gondolatokat, és pozitív megvilágításba helyezi a hideghívásokat.

Önmotiváció

Mottó: „Ahhoz, hogy a lottón nyerjünk, előbb szelvényt kell venni!”


Nem tudja rávenni magát a hideghívásokra, hamar feladja, vagy csinálja ugyan, de kevés lelkesedéssel?

 Megoldásként megismeri azt a módszert, amivel túlléphet a halogatáson, kialakul a folyamatosság a hívásaiban, és meglesz hozzá a lelkesedése is.

 

Felkészülés a telefonálásra

Mottó: „A felkészülés olyan, mint a sportban a bemelegítés. Nem érdemes kihagyni”


Tudja, hogy ez tényleg fontos, de mégis sokszor elsikkad a mindennapokban?

 Megoldásként megismeri azt az érvet, ami miatt a jövőben mindig figyelni fog a felkészülésre, és kézhez kapja a konkrét lépéseket is.

 

Kommunikáció a „titkárnővel”

Mottó: „Ne akarjon túllépni a titkárnőn!”

 

Meggyőződése, hogy a titkárnő feladata a lerázás?

Megoldásként megismeri, hogyan alakítson ki jó viszonyt a titkárnővel, és hogyan kommunikáljon vele úgy, hogy ne gátolja, hanem támogassa a vezetőhöz történő bejutását.

A hívások hatásos felépítése

Mottó: „Ki mint vet, úgy arat!”

Sokszor van olyan érzése a telefonban, mintha a „falnak” beszélne?

Megoldásként megismeri, hogyan tegyen jó benyomást a hívás elején, hogyan keltse fel a másik figyelmét, hogyan kezelje a tipikus reakciókat, és hogyan zárja a beszélgetést

Megjelenés

Rendezvényünkön több lehetőség nyílik cégeknek kiállítani.

Rendezvényünkön több lehetőség nyílik cégeknek kiállítani.

Részletek

Részvételi díj

Alap részvételi díj: 39.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

 

25% kedvezménnyel 29.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése április 15-ig beérkezik hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu