* Dokumentáció készítési kötelezettség megállapítása – besorolás buktatói, kérdései, 2016-os változások (2015-re vonatkozó dokumentációra vonatkozó szabályokra is kitérünk) – számviteli törvény szerinti fogalom és az adótörvény szerinti fogalom összevetése
* Önkormányzati tulajdonú vállalkozások transzferár készítési kötelezettségei
* Készíthető dokumentáció típusai, „masterfile” kiaknázási lehetőségei határon átnyúlva, határon átnyúló dokumentációk kezelése, külföldi dokumentációkkal való összevetés, BEPS kézikönyv
* Dokumentáció részei, felépítése – buktatók, hiányosságok, 2016-os változások
* Kapcsolt felek, kapcsolt féllel lefolytatott ügyletek beazonosításának kérdései, szokásos piaci ár (OECD, magyar törvények, kettős adóztatás elkerüléséről szóló törvények), telephelyek transzferárazási kérdésköre – új transzferárazási irányelvek
* Összevonhatóság kérdésköre, különös esetei, 50 millió Ft alatti ügyletek
* Helyes ármegállapítási módszer kiválasztása – lépések, bírósági jogesetek
* Ármegállapítási módszer kihatásai más adónemekre
* Cégcsoport szintű dokumentációk adaptálhatósága, használható egyszerűsítések
* Speciális ügyletek transzferár dokumentációban való kezelése
* Nehézségek a transzferár dokumentáció során, praktikus tanácsok a “kiküszöbölésre”, adatbázis gondok – melyiket használjuk és miért?
* Külföldi és belföldi adóhatósági ellenőrzési tapasztalatok (APA, Arbitrációs Egyezmények, Kettős adóztatás elkerüléséről szóló egyezmények hatásai)
* Jogesetek és megoldásaik
* Bírságolási tapasztalatok, konkrét folyamatban lévő adóellenőrzési tapasztalatok – megoldásai, bírósági tapasztalat
* 2016/2017-es változások és a jövőbeli változások kérdései