Transzferárazás a NAV szakértőjével – Új szabályok – Esettanulmányok – Ellenőrzési gyakorlat

2018. április 10.
10:00 - 14:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hotel Hungaria City Center****

A transzferárazás az a terület, amelyet az adóhatóság szinte minden esetben vizsgálat alá von. Ezzel összefüggésben jelentősen megváltozott a szabályozási környezet. Előadóink a téma elméleti megközelítésén túl a gyakorlatban megjelenő kihívásokra, kérdésekre is összpontosítanak az új szabályozás tükrében.

Továbbá körbejárják a transzferárazás adóellenőrzési gyakorlatát belföldi és nemzetközi kitekintésben egyaránt, mivel a nemzetközi törekvések nagyban meghatározzák a hazai ellenőrzési irányt is.

Főbb témakörök

A megváltozott jogszabályi környezet leglényegesebb elemei

* A „kétszintű” transzferár dokumentációs kötelezettség

* A Masterfile és a Local File kötelező tartalmi elemei

* Az összevonásban rejlő lehetőségek és veszélyek

* A funkcionális elemzés

* A szokásos piaci ár megállapítására alkalmazható módszerek és adatforrások

* Nemzetközi kitekintés, iránymutatások

* a BEPS hatása a transzferárazásra, CbCR (Országonkénti-jelentés) szabályozás, tapasztalatok

* Előzetes ármegállapítás (APA) előnyei és a szabályozási környezet változása

* Előzetes adóhatósági konzultáció

* A transzferár ellenőrzések adóhatósági tapasztalatai

* APA eljárás adóhatósági tapasztalatai

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA,  ha egy cégtől többen jelentkeznek.

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  április 8-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu