Új európai adatvédelmi rendelet

Hogyan készüljünk fel az EU új általános adatvédelmi rendeletére?

2016. október 20.
10:00 – 15:00
(Regisztráció: 9:30)
Hotel Hungaria City Center****

2018. május 25-től kell kötelezően alkalmazni egész Európában az új adatvédelmi rendeletet. A rendelet alkalmazásai nagyon sok változást hoznak a mai szabályokhoz képest!

Előadónk a nap folyamán részletesen ismerteti és  gyakorlati példán keresztül bemutatja a változásokat és a teendőket és részletesen kitér a felkészülés ajánlott lépéseire!

Az új rendelet következtében akár 20.000.000 euró is lehet a szankció.

Érdemes időben felkészülni!  Kerülje el a bírságokat!

Főbb témakörök

1. Tudatosság

Győződjön meg róla, hogy szervezetének döntéshozói tudatában vannak annak, hogy az általános adatvédelmi rendelet módosul.

2. A meglévő információ

Dokumentálja az Önnél lévő információkat, hogy honnan származnak és kivel osztja meg azokat. Szükséges lehet elvégeznie egy felülvizsgálatot.

3. Az adatvédelmi információk átadása

Nézze át a jelenlegi adatvédelmi nyilatkozatait és tervezze meg időben a szükséges változtatásokat.

4. A személyhez fűződő jogok

Ellenőrizze eljárásait, hogy azok minden személyhez fűződő jogot szem előtt tartanak, beleértve a személyes adatok törlését vagy az adatközlés elektronikus és általánosan bevett formáit.

5. Az érintettek hozzáférési kérvényei

Aktualizálja eljárásait és tervezze meg, hogyan fogja kezelni a kérelmeket az új eljárás szerint, és hogyan nyújt további információkat.

6. A személyes adatok feldolgozásának jogalapja

Nézze át az Ön által végrehajtott adatfeldolgozások különböző típusait, határozza meg végrehajtásuk jogalapját, és dokumentálja azt.

7. Beleegyezés

Vizsgálja felül, hogyan igényli, szerzi meg és jegyzi fel a beleegyezéseket, és hogy kell-e változtatásokat tennie.

8. Gyermekek

Már most gondolkozzon el különböző ügymenetek bevezetésén, melyekkel igazolhatja a magánszemélyek korát, és melyekkel szülői vagy gondviselői beleegyezést szerezhet az adatfeldolgozó folyamatokhoz.

9. Az adatokat érő jogsértések

Bizonyosodjon meg róla, hogy megfelelő eljárásokat alkalmaz a személyes adatokat érő jogsértések kiszűrésére, jelentésére és kivizsgálására.

10. Adatvédelem beépített adatvédelem és adatvédelmi hatásvizsgálatok által (DPIA)

Nézze át az ICO által kibocsátott útmutatót az adatvédelmi hatásvizsgálatokról, és tervezze meg, hogy szervezete hogyan és mikor kivitelezi azokat.

11. Adatvédelmi munkatárs

Ha szükséges, jelöljön ki egy adatvédelmi munkatársat, aki az adatvédelmi előírásoknak való megfelelésért lesz felelős, mérje fel, hogy szervezeti rendszerén belül hol lesz szerepe, és vigye véghez a szükséges intézkedéseket.

12. Nemzetközi szint

Ha az Ön szervezete nemzetközi szinten működik, határozza meg, melyik adatvédelmi felügyeleti fennhatóság alá tartozik.

Részvételi díj

29.900 Ft/Fő + Áfa

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése október 18-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 2800 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu