Modern hangulatú, felújított belső tér, új szolgáltatásokkal és kényelmet sugárzó felszereltséggel.
CÍM: 1148 Budapest, Ifjúság útja 1-3.
PARKOLÁSI LEHETŐSÉG:
A szálloda közelében (Istvánmező területe, amely magában foglalja az Ajtósi Dürer sor – Hungária krt. – Erzsébet Királyné útja – Francia út – Kerepesi út – Dózsa György út által határolt területet.) közterületen, munkanapokon 08:00-18:00 között 265,- Ft / óra.
A szálloda mellett található Aréna parkolóházban (Behajtás az Ifjúság útja felől.):
Nem P+R területen (1. és 2. sorompó között)
(0:00-24:00) 250,- Ft/óra, de max. 2.000,- Ft/nap
P+R területen (2. sorompó után)
Hétfőtől péntekig (05:00-19:00) 350,- Ft/alk.
Hétfőtől péntekig (19:00-tól ameddig el nem hagyja a parkolóházat) 250,- Ft/óra
MEGKÖZELÍTÉS: Tömegközlekedéssel az 1-es villamossal, vagy az M2 (piros) metró Népstadion megállójától gyalogosan néhány perc!
Utazási irodák, utazásszervezők és közvetítők évközi országos konferenciája
Az idegenforgalom utazásszervező és közvetítő tevékenység, utazási irodák adó, áfa és számlázási szabályai jelentősen megváltoztak 2018-tól. A sokrétű változáshoz nyújt szakmai tanácsot, felkészítést idei konferenciánk. Az adatvédelem téma aktualitását pedig az adja, hogy 2018. május 25-től változik a szabályozási környezet (GDPR). Döntsön a részvétel mellett, mert neves előadóink a garancia arra, hogy a nap folyamán elsajátítsa a munkájához szükséges új ismereteket.
* Adatvédelem
* Személyes adatok védelme
* Az elszámoltathatóság elve
* Új műszaki megoldások szükségessége
* Munkavállalók oktatása
* Bírságtételek
* Megfelelő tájékoztató dokumentumok elkészítése
* Belső folyamatok, rendszerek kialakítása
* Alvállalkozókkal megkötött szerződések felülvizsgálata
* Adatvédelmi tisztviselő
* Informatikai biztonság
* Adatvédelmi audit
* Munkajogi dokumentációk
* Áfa és számlázás
* Az utazásszervezési szolgáltatásnyújtásra vonatkozó áfa és számlázási szabályok 2018-ban
* Árrés adózás lehetősége és kötelezettsége
* Utankénti árrés számítása és az ügylet számlázása
* Pozíciószámra és elszámolási időszakra megállapított árrés adózása és ennek számlázása
* Pozíciószám lezárása
* Utas fogalma
* Utazási irodák egymás közötti értékesítése (belföldi és külföldi utazási irodák esetében, saját nevükben és ügynökként)
* Teljesítési hely meghatározása: út, szálláshely, szolgáltatás közvetítése, utazásszervezési szolgáltatás közvetítése
* Szállásrendelés
* Repülő és vonatjegyrendelés
* Előleg fizetése és annak bizonylatolása
* Ügynöki szolgáltatás
* Más tagállamba, harmadik országba szervezett utak
* Elszámolási ügyletek számlázása, az Áfa tv. új 58.§-ának szabálya hogyan érinti az utazásszervezőket
* Éttermi vendéglátás áfa-jának 5%, 4% turizmusfejlesztési hozzájárulás és az utazásszervezés kapcsolata
* Számlák adatairól elektronikus adatszolgáltatás
* Jogszabályváltozások
* A július 1-től hatályos új utazási irodákra vonatkozó jogszabályváltozások bemutatása
* Utazási csomag és utazási szolgáltatás együttes fogalmai
* A vagyoni kauciós rendszer változásai
* Az utazási szerződéssel összefüggő változások, ÁSZF módosulások
* Utazási irodák felkészülése az új előírásokra
* Jó gyakorlatok
* Amit egy utazási iroda vezetőjének tudni érdemes az Utazási irodai „Best practice” azaz a jó gyakorlat kialakításának lehetőségeiről
* Adózási számviteli és pénzügyi gyakorlati megoldások és példák
* Hogyan lehet a szokásosból szabályos?
* Néhány tanács a gazdasági folyamatok adó és vezetői számvitel szempontú szervezéséhez
* Vannak-e a fogyasztóvédelmi és az adózási szabályok között ellentmondások?
* Hogyan oldjuk fel ezeket?
* Mit tegyünk, ha a revizorok „behívója” megérkezik az ügyfélkapunkba?
* Az utazási irodák tulajdonosait és munkavállalóit érintő jellemző kifizetések kezelése
* A kiküldetési és az utazási költségelszámolással kapcsolatos szabályok változásai, és az kiküldetési napidíjra vonatkozó EU direktíva várható hatása
* Az utazásszervezés, az utazásközvetítés, a beutaztatás, a kiutaztatás, és a belföldi utazási irodai tevékenység gyakorlata, a rendezvényszervezés számvitele, a repülőjegy értékesítés, a külföldi szálláshelyfoglalás és a csődmegelőző módszerek, a pénzügyi helyzet figyelemmel kísérése
* A csomag, nem csomag, a közvetített szolgáltatás és szolgáltatásközvetítés, a szolgáltatás együttes és az együttes szolgáltatás eseteinek megkülönböztetése
* Az utazási irodákat érintő adóellenőrzés új gyakorlati szabályai
* Szakmai konzultáció
Részvételi díj
24.700 Ft/fő + ÁFA
KEDVEZMÉNYEK
18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.
21.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése május 4-ig beérkezik hozzánk.
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!
Ebéd (igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA
Jelentkezési és részvételi feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.
Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.
Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Feltétlenül szükséges sütik
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.
Funkcionális sütik
This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.
Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.