Vagyonvédelem és kamerák használatának adatvédelmi kérdései (nem csak munkahelyen) – SZÉKESFEHÉRVÁR

. .
13:00 - 16:00
(Regisztráció: 12:30 - 12:55)
Gazdaság Háza, Székesfehérvár
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2020. március 16. és 2020. április 25. közötti időszakra meghirdetett konferenciáink és képzéseink a járványügyi helyzetre való tekintettel elmaradnak. A szóban forgó rendezvények egy későbbi időpontban kerülnek megrendezésre, amiről minden jelentkezőt értesíteni fogunk. Jelentkezőinket a későbbi időpontra automatikusan átjelentkeztetjük. Amennyiben az új időpont nem megfelelő a jelentkező részére, akkor lemondását a körülményekre való tekintettel minden esetben elfogadjuk!
  Egyre több helyen üzemeltetnek kamerákat Magyarországon. A kisboltok, nagyáruházak, bankok, társasházak és hivatalok sorra telepítik a kamerarendszereket, sőt, már a buszokon és vonatokon is megfigyelnek. Figyelik az ügyfeleket, ellenőrzik a dolgozókat, sokszor tájékoztatás nélkül. 
Legtöbb esetben kamerás megfigyelések, munkahelyi adatkezelési problémák miatt jelentik fel a NAIH-nál a cégeket!
  • Megszülettek az első kamerarendszert érintő uniós adatvédelmi hatósági döntések. Hogyan tovább kamerarendszerek?
  • Milyen esetben kell hatásvizsgálatot végezni? Hogyan kell érdekmérlegelési tesztet és hatásvizsgálatot végezni? Az előadó a gyakorlatban mutatja be, mit kell tegyen az adatkezelő.
  • Mit tartalmaz egy jó, kamerarendszerre vonatkozó adatkezelési tájékoztató? Megtudhatjuk, milyen tájékoztatót kell kifüggeszteni a kamerával megfigyelt területen.
  • A GDPR-ral kapcsolatos legújabb törvényváltozásokkal összefüggésben milyen kamerarendszereket is érintő módosításokat vezetnek be?
Előadónk gyakorlati példákon keresztül, részletesen ismerteti a szabályokat, amelyeknek meg kell felelni, hogy a kamerarendszerünk által készített felvételeink legálisak legyenek. Így szükség esetén jogosan felhasználhatjuk őket, akár bizonyító erejük lesz. Mindenkit érint az előadás, aki kamerarendszert üzemeltet: * a munkahelyen * a magánház kertjében, a társasházban * a rendőrautóban * a pénztárnál és a trezor szobában * a tömegközlekedési eszközön * a közterületen, a parkolóházban, a parkolóbanű * a logisztikai központban, az egészségügyi intézményben, az óvodában, iskolában * a benzinkúton

AJÁNLÓ:

Adatvédelmi konferenciánk már reggel elkezdődik! Ebédszünet előtt A munkavállalók legális megfigyeléséről beszél szakértőnk.

Vegyen részt a teljes programon! Jelentkezzen kedvezményes áron  egész napra ITT >>

Főbb témakörök

– Kamerák használata

– A szükségesség és arányosság kérdésköre.
– A kamerás adatkezelések jogalapja
– Az érdekmérlegelési teszt (LIA) elvégzése
– A hatásvizsgálat (DPIA) szükségességének megállapítása
– A kamerák és felvételeik felhasználásának peremfeltételei

– Kamerarendszerek üzemeltetésének szabályai

– A kameratelepítés szabályai (A telepítéssel megbízott vállalkozó felelőssége.)
– Álkamerák
– A felvételek felhasználása (betekintés, másolatkészítés, törlés, adatszolgáltatás)
– A felvételek megőrzési idejének „szabadsága”
– Törlés, biztonsági másolatkészítés kérdései

– Az érintetek tájékoztatás a kamerák használatáról

– Az adatkezelési tájékoztató kellékei
– A tájékoztatás helye és ideje

– A szabálytalan adatkezelés hatásai

– Az adatvédelmi hatóság eljárása,
– Az bírósági jogérvényesítés
– Hazai és uniós adatvédelmi hatósági döntések, jogesetek a kamerahasználtról
– Fejlődés és korlátozás irányai

– Példák a követendő és a helytelen gyakorlatra

Az előadás konzultációval zárul. A résztvevőknek lehetőségük van egyedi kérdéseiket feltenni, illetve gyakorlati problémáikra közösen megoldást keresni!

Amennyiben előzetesen megküldi adatvédelmi kérdéseit, problémáit, a válaszokat, megoldásokat anonim módon beépítjük az előadásba. Küldje el kérdéseit az info@infoszfera.hu e-mail címünkre!

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

20% kedvezménnyel 19.920 Ft/fő + ÁFA,  ha jelentkezése  április 15-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza az információs anyag és a konferencián való részvétel költségét.

A rendezvény keretében ellátást nem biztosítunk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu