Változások az építésügyben 2022. január 1-től – Építésügyi törvény, Üvegkapu, E-napló

Online élő közvetítés

2021. október 12.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online előadások - ÉLŐ

Módosult az Építésügyi törvény!

2022. január elsejétől kell alkalmazni a Nemzeti Építőipari Felügyeleti és Adatszolgáltató rendszert (Üvegkapu). Mit kell tudni a stratégiai jelentőségű nyersanyagok és termékek kivitelével kapcsolatos regisztrációs eljárásról? Változik a szakmagyakorlással kapcsolatos jogszabály! Mikor kell kivitelezési dokumentáció? Az egyszerű bejelentés szabályai.

Frissítse fel az e-naplóval kapcsolatos ismereteit.

Főbb témakörök

*Az Üvegkapuval kapcsolatos szabályok ismertetése
*Az építőipari nyersanyagok kivitelével kapcsolatos új szabályok
* A cégek szakmagyakorlásra vonatkozó szabályok változása
* Milyen dokumentumokat kell benyújtani az energetikai tanúsítói szakmagyakorlási jogosultság bejelentéséhez?
* A felelős műszaki vezető nélkül végezhető kivitelezési tevékenység
* Átalakítás, felújítás esetében alkalmazható egyszerű bejelentés
* Mikor kötelező és mikor nem a tervezői művezetés és felelősségbiztosítás?
* Építési napló hiányában megtiltható a kivitelezési tevékenység
* Bírságok, szankciók
* Az e-napló, az e-főnapló és az e-alnapló készenlétbe helyezése
* Kik tehetnek bejegyzést az e-naplóba és kik tekinthetnek bele?
* Szerepkörök az e-naplóban
* Az online és az offline napi jelentés
* Felelős műszaki vezetői/kivitelezői nyilatkozat készítése
* Az e-napló, az e-főnapló és az e-alnapló zárása
* Kérdések, szakmai konzultáció

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

17.910 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

19.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése október 11-ig beérkezik hozzánk.

 

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)  A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu