Miért tanulj meg pozicionálni?
- Mert az emberek arra kíváncsiak, hogy mire tudnak téged használni, miben lehetsz a hasznukra. Ne csodálkozz ezen, mert te is így működsz. Egyébként nem lennének a telefonodban így elmentve emberek – mint „Kinga fodrász”, vagy „Bandi klímás”. Minél pontosabban tudják rólad az ismerőseid, hogy mire tudnak használni, annál többet fog csörögni a telefonod. Persze, ha belekerültél a megfelelő címkéddel a mobiljukba…
- Mert a jó pozicionálás nélkül háromszor többet kell dolgoznod ugyanazért, és a marketinged is legalább háromszor annyiba fog kerülni e nélkül. Ha tudod, hogy milyen célcsoportnak, milyen problémájára, milyen megoldást adsz »»» ez jelentősen lerövidíti az utat és megkönnyíti a dolgodat.
- Mert a potenciális vevők azokat kedvelik, és azokkal érzik magukat biztonságban, akik…
- nem rabolják az idejüket, rövidek és tudatosak.
- pontosan tudják, miért-mit-hogyan csinálnak, ami már a bemutatkozásukból sugárzik.
- testre szabott információval kényeztetik őket.