Az elektronikus aláírás jogi és műszaki alapjai

Bepillantás a kriptográfia és az elektronikus aláírások világába



2024. április 17.
9:00 - 16:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Hotel Benczúr
Képzésünkön megismerkedhet az elektronikus aláírás műszaki alapjaival és felhasználási területeivel. Az előadásokat úgy építettük fel, hogy a résztvevők előzetes informatikai ismeretek nélkül is átfogó képet kapjanak az elektronikus aláírás technológia – más néven a Publikus Kulcsú Infrastruktúra (PKI – Public Key Infrastructure) – működéséről és a benne rejlő üzleti lehetőségekről.     Képzésünk a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) hatálya alá tartozik. A képzésen való részvételéről állami tanúsítványt állítunk ki!

Főbb témakörök

• Bevezetés a kriptográfia világába, az elektronikus aláírások technikai hátterének bemutatása
• Bizalmi szolgáltatások áttekintése
• Tanúsítványok és a különböző elektronikus aláírástípusok bemutatása
• Írásbeliség a digitális térben, az elektronikus aláírás jogszabályi háttere
• Gyakorlati bemutató az elektronikus aláírások készítéséről és ellenőrzéséről
• Ügyfélazonosítás a digitális térben
• eIDAS 2.0. Az eIDAS rendelet változásainak áttekintése
• Papíralapú dokumentumokról hitelesmásolat-készítés a gyakorlatban
• A Microsec Scan&Sign integrált hitelesmásolat-készítő megoldás bemutatása
• Konzultáció

Részvételi díj

39.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

31.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

35.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése április 8-ig beérkezik hozzánk.

Ebéd (3 fogásos ebéd ásványvízzel, külön igényelhető): 6000 Ft/fő + ÁFA

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 


KAPCSOLÓDÓ DOKUMENTUMOK

Képzési tájékoztató

Felnőttképzési szerződés

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

A képzés díja költségként elszámolható. Az ár tartalmazza a képzés, a konzultáció, a szakmai segédanyag, az előadás anyaga kiadvány formában és a reggeli büfé (kávé, tea, üdítő, ásványvíz) és igény esetén a háromfogásos ebéd költségét. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/004198

 

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu